كالاهاي شركت سامسونگ

نمايندگي تعميرات سامسونگ

كالاهاي شركت سامسونگ

۲۴ بازديد

اگر هر يك از دستگاه هاي سامسونگ منزل شما دچار مشكلي شد نمايندگي سامسونگ جنوب تهران در كنار شماست و در كمترين زمان نسبت به رفع مشكل آنها اقدام مي كند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سكونت شما اجرايي مي شود و شما هيچ هزينه اي از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمايندگي پرداخت نمي كنيد. در صورت بروز هر گونه مشكلي براي محصولات سامسونگ با ما تماس بگيريد و مشكل خود را با ما در ميان بگذاريد. شما در اولين فرصت جوابگوي نياز شما خواهيم بود. جلب رضايت شما افتخار ماست.

شركت سامسونگ گروپ، يك كمپاني چند مليتي و جهاني مي باشد كه در سال ۱۹۳۸ در كره جنوبي ايجاد شده و بخشهاي صنعتي متنوعي را تحت پوشش دارد پوشاك مواد شيميايي كالاهاي الكترونيكي مصرفي قطعه هاي الكترونيكي تجهيزات پزشكي نيمه رساناها كشتي تجهيزات مخابراتي سامسونگ گروپ همينطور خدمات گوناگوني را به صورت بين المللي انجام مي دهد از جمله تبليغات ساختمان سازي سرگرمي خدمات مالي خدمات مرتبط با فن آوري اطلاعات و ارتباطات خدمات دارويي خدمات خرده فروشي ساختمان اصلي شركت سامسونگ در سئول توسط لي بيونگ-چول به وجود آمده و در حال حاضر نيز در شهر سامسونگ قرار دارد.

تاريخچه كوتاه از سامسونگ

سامسونگ بعد از تاسيس به منزله يك شركت تجاري در قسمتهاي متنوعي نظير فرآوري غذا، پارچه، خدمات بيمه و خرده فروشي شروع به كار كرد. در سالهاي پاياني ۱۹۶۰ سامسونگ صنايع الكترونيك و ساختمان سازي و كشتي سازي را نيز به فعاليت هايش افزود و توانست پيشرفت قابل توجهي در آن بكند. در سال ۱۹۸۷ با مرگ موسس شركت، سامسنگ به ۴ گروه متمايز از هم قسمت شد: گروه سامسونگ، گروه Shinsegae، گروه CJ، گروه Hansol. از دهه ۱۹۹۰ به تا به حال سركت سامسونگ كسب و كارش را در همه جاي دنيا توسعه داد و به ويژه در عرصه موبايل و نيمه رسانا ها به شركتي يكه تاز بدل گشت. از عظيم ترين زير مجموعه هاي سامسونگ گروپ، سامسونگ الكترونيكس است كه پردرآمدترين كمپاني فن آوري بين المللي است و از لحاظ سوددهي از ۴ شركت ديگر مهمتر مي باشد. از طرفي ديگر سامسونگ گروپ اثر بسيار قابل توجهي در پيشرفت اقتصاد، سياست، فرهنگ و رسانه هاي كره جنوبي داشته و كمپاني هاي تحت نظرش تقريبا يك پنجم كل صادرات كشور كره جنوبي را شامل مي شوند. درآمد سامسونگ تقريبا برابر ۱۷٪ از توليد ناخالص داخلي كره جنوبي مي باشد كه بيشتر از ۱۰۸۲ ميليارد دلار تخمين زده مي شود درآمد سامسونگ گروپ در سال ۲۰۱۲ به بيشتر از ۲۶۵ ميليارد دلار رسيد و در سال ۲۰۱۳ توانست سودش را ۳۰ ميليارد دلاري كند. 

اين شركت با دارايي ۵۹۰ ميليارد دلار (۲۵۶ ميليارد دلار نقد)، بيش از ۴۲۷ هزار كارمند در همه جاي دنيا دارد. مجموعه هاي شركت سامسونگ از موارد زير تشكلي شده اند

 Samsung Electronics Samsung Life Insurance Samsung Fire & Marine Insurance Samsung Heavy Industries Samsung C&T Samsung SDS Samsung Techwin 

در سال هاي ابتدايي شكل گيري سامسونگ يعني بين سالهاي ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۷ كالاهاي اين كمپاني جهاني را تلويزيون، ماشين حساب، يخچال، تهويه مطبوع، و ماشين هاي شوينده نشكيل مي داد. در سال 1970 بعد از قراردادي كه با شركت NEC بست مجموعه Samsung-NEC نيز به مجموعه هايش اضافه شد و ساخت و توليد لوازم خانگي و صوتي و تصويري نيز در كارش قرار گرفت و در سال ۱۹۷۴ توليد نيمه رساناها هم افزوده شد. تا سال ۱۹۸۱ شركت الكتريكي سامسونگ ۱۰ ميليون تلويزيون سياه-و-سفيد ساخت. در ۱۹۸۳ آغاز به توليد DRAM كرد. 

در سال ۱۹۸۸ با بخش هاي نيمه رسانا و ارتباطات ادغام شد و نام سامسونگ الكتريك تشكيل شد. سامسونگ الكترونيك در سال ۱۹۸۸ نخستين موبايل اش را روانه بازار كرد. در سالهاي دهه ۱۹۹۰ موتورولا ۶۰ درصد و سامسونگ فقط ۱۰ درصد بازار را در دست داشت. كه سامسونگ با مشكل كيفيت و سطح پايين بودن كالاهايش مواجه بود و در اواسط دهه ۹۰ بحث خروج از اين بازار، نيز مطرح بود اما... 

لي كان-هي فرزند و جانشين چول، در سالهاي بعدي اقدام به عوض كردن راهكار عملياتي سامسونگ كرد و با كنار نهادن ساخت كالاهاي كم-فروش و ضعيف، به سمت ساخت و طراحي قطعه ها و سرمايه گذاري در توليد فن آوري هاي تازه به منظور استفاده در ساير شركت ها كرد. بعد با كنار گذاشتن شعار “برندي ارزان” خود را به منزله برترين توليدكننده محصولات الكترونيكي مصرفي جاي دهد. 

محصولات مصرفي سامسونگ در سالهاي ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ سود خالصي بيشتر از ۵٪ را براي خود به دست آورد، آن هم در زماني كه ۱۶ شركت كره جنوبي به علت بحران هاي مالي ورشكسته شده بودند. در سال ۲۰۰۵ سامسونگ الكترونيكس براي نخستين بار از سوني جلو زد و كمپاني رده ۲۰ در ميان برندهاي محبوب دنيا گشت. در سال ۲۰۰۷ سامسونگ دومين كمپاني توليد كننده موبايل در دنيا شد و براي نخستين بار از موتورولا پيشي گرفت. 

در آمد كلي سامسونگ در سال ۲۰۰۹ به ۱۱۷.۴ ميليارد دلار نزديك شد و از لحاظ ميزان فروش، بالاتر از HP در ابتداي ليست عظيم ترين كمپاني هاي فن آوري بين المللي قرار گرفت.

كالاهاي شركت سامسونگ

صفحه نمايش هاي ال سي دي و ال اي دي سامسونگ در سال ۲۰۰۴ بزرگترين توليد كننده صفحه هاي نمايشگر OLED گشت، و از سهم ۴۰ درصدي بازار جهاني در سال ۲۰۱۰ به سهم ۹۸ درصدي دست يافت. سامسونگ در توليد صفحه نمايشگرها و تلويزيون هاي ال سي دي و ال اي دي هم پيش گام بود. موبايل هاي هوشمند سامسونگ با دو برند Galaxy S و Galaxy Note در كنار iPhone اپل قدآرايي كرد و محصول اندرويدي اش را ساليانه بيشتر از آن به فروش مي رساند. بازاريابي خيلي بالاي بين المللي، به كارگيري از رابط كاربري اختصاصي با امكانات قوي نسبت به اندرويد گوگل، به كارگيري از صفحه نمايش هاي با كيفيت Super AMOLED، به كارگيري از چيپ هاي پردازشي قوي، و همكاري نزديك با كمپاني هاي مخابراتي دنيا، علل عمده موفقيت سامسونگ مي باشند. نيمه رساناها سامسونگ كه از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ هر سال رشد ۱۳.۵ درصدي را -در مقايسه با رشد ۳.۴ درصدي اينتل- به دست آورده، در سال ۲۰۱۴ تبديل به بزرگترين توليدكننده چيپ هاي نيمه رسانا شده است. تلويزيون از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ سامسونگ در بازار تلويزيون شود خوبي به دسا آورد و در سال ۲۰۱۰ نخستين تلويزيون تمام اچ.دي سه بعدي از نوع ال.اي.دي را به بازار روانه نمود كه در شش ماهه اول به فروش ۱ ميليوني دست يافت. سامسونگ از سال ۲۰۰۷ تلويزيون هاي اينترنتي را ارائه داد و با بهره گيري از تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ كه در سال هاي بعدي به بازار آمدند نصب اپليكيشن هم امكان پذير شد. ساير محصولات چاپگرهاي ليزري تك رنگ، چاپگر هاي رنگي (ليزري و جوهر افشان)، تا چاپگر هاي چند كاره و كالاهايي نظير دوربين هاي ديجيتال، كم كوردر، لپتاپ، كامپيوتر دسكتاپ، و پخش كننده هاي موسيقي. 

 

نمايندگي سامسونگ غرب تهران

شركت نمايندگي تعميرات سامسونگ (نمايندگي سامسونگ غرب تهران) با سابقه درخشان چندين ساله و به كارگيري كارشناسان زبده اين كار در توانسته اعتماد و رضايت مشتري هاي خود را به دست بياورد و آخرين فناوري هاي مربوط به اين برند معتبر و موثق بين المللي را خدمت مشتري هاي محترم ارائه دهد. هم اكنون نيز اين نمايندگي همانند سال هاي پيش در كنار خانواده هاي ايراني است و آماده است تا خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به هموطنان عزيز ارائه دهد. خدمات نمايندگي ما به صورت شبانه روزي بوده و در همه ايام حتي روزهاي تعطيل آماده سرويس دهي به شما عزيزان است.

 

نمايندگي سامسونگ شرق تهران

نمايندگي تعميرات سامسونگ شرق تهران همه دستگاه هاي سامسونگ را تحت پوشش خود دارد و با اتكا به تجربيات خود در اين زمينه و آموزش تعميركاران حرفه اي و خبره در شرق تهران بهترين پكيج هاي يك تعمير را تقديم مشتريان عزيز مي كند پس همه كارهاي تعمير لوازم خانگي سامسونگ خود را به تيم حرفه اي نمايندگي لوازم خانگي برند سامسونگ بسپاريد تا در كوتاه ترين زمان ممكن لوازم خانگي شما عزيزان را عيب جويي كرده و صحيح و كامل به شما تحويل دهند.

 

نمايندگي سامسونگ شمال تهران

نمايندگي سامسونگ شمال تهرانبر آن است تا رضايت شما عزيزان را جلب نمايد و البته گفتني است كه تعميرات ممكن است در چندين مرحله انجام شود كه همه مراحل انجام تعمير و نگهداري و حتي تعويض به صورت دقيق و زمانبندي شده بين اعضاي گروه حرفه اي نمايندگي ما تقسيم مي شود اين نمايندگي سالهاست با تعمير لوازم خانگي شما عزيزان با برند سامسونگ آشنايي كامل داشته و هرساله با بهره گيري از آخرين تجهيزات اروپايي خدمات مناسبي را تقديم مشتريان عزيز مي نمايد.

 

نمايندگي سامسونگ جنوب تهران

اگر هر يك از دستگاه هاي سامسونگ منزل شما دچار مشكلي شد نمايندگي سامسونگ جنوب تهران در كنار شماست و در كمترين زمان نسبت به رفع مشكل آنها اقدام مي كند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سكونت شما اجرايي مي شود و شما هيچ هزينه اي از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمايندگي پرداخت نمي كنيد. در صورت بروز هر گونه مشكلي براي محصولات سامسونگ با ما تماس بگيريد و مشكل خود را با ما در ميان بگذاريد. شما در اولين فرصت جوابگوي نياز شما خواهيم بود. جلب رضايت شما افتخار ماست.

منبع: شركت سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.