آموزش شناخت اجزاي مكانيكي و قسمت هاي مختلف يخچال سايد باي سايد سامسونگ

۲۲ بازديد

در اين مطلب از سري مطالبي كه در مورد انواع لوازم خانگي سامسونگ در وب سايت به آن ها پرداخته ايم , قصد داريم تا بيشتر با قطعات يخچال هاي سايد باي سايد سامسونگ آشنا شويم كه اگر زماني شكلي براي يخچالتان پيش آمد شما خودتان كمي با قطعات و قسمت هاي مختلف يخچال سايد باي سايد سامسونگ آشنا باشيد , البته براي بهتر است براي تعميرات يخچالتان با متخصصان اين حوزه تماس بگيريد و كار را به افراد متخصص بسپاريد .

 

در ادامه ي اين مطلب با قسمت هاي مختلف و اجزاي مكانيكي يخچال سايد باي سايد سامسونگ آشنا مي شويم :

در اين مطلب از سري مطالبي كه در مورد انواع لوازم خانگي سامسونگ در وب سايت به آن ها پرداخته ايم , قصد داريم تا بيشتر با قطعات يخچال هاي سايد باي سايد سامسونگ آشنا شويم كه اگر زماني شكلي براي يخچالتان پيش آمد شما خودتان كمي با قطعات و قسمت هاي مختلف يخچال سايد باي سايد سامسونگ آشنا باشيد , البته براي بهتر است براي تعميرات يخچالتان با متخصصان اين حوزه تماس بگيريد و كار را به افراد متخصص بسپاريد .

 

در ادامه ي اين مطلب با قسمت هاي مختلف و اجزاي مكانيكي يخچال سايد باي سايد سامسونگ آشنا مي شويم :

 

 

آموزش شناخت اجزاي مكانيكي و قسمت هاي مختلف يخچال سايد باي سايد سامسونگ

آموزش شناخت كمپرسور:

مجموعه اي مكانيكي شامل ميل لنگ ،پيستون و سوپاپ ها مي باشد.كه ميل لنگ توسط يك موتور آسنكرون كه داخل محفظه كمپرسور قرار دارد.مي چرخد و در نتيجه پيستون مانند يك تلمبه عمل كرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سيلندر و لوله ها به گردش در مي آيد. گاز مرتبا” از لوله برگشت مكيده شده با فشار وارد لوله رفت مي شود بنابراين گاز سرما ساز مدام در حال حركت بوده به ترتيبي كه در ادامه ذكر خواهد شد عمل سرما سازي انجام مي شود . روي بدنه كمپرسور معمولا” سه لوله ديده مي شود : الف-لوله رفت يا فشار گاز ب- لوله بر گشت يا مكش ج- لوله كور يا لوله مخصوص شارژ گاز .

 

آموزش تعمير و تعويض كندانسور(رادياتور خنك كننده):

از آنجايي كه گاز در كمپرسور تحت فشار قرار ميگيرد (تا آماده حركت درون لوله هاي مسير شود) حرارت گاز افزايش يافته واگر به طريقي اين گرما از گاز سلب نشود و يا تعديل نگردد عمل سرما سازي مختل مي شود . از اين رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از كمپرسور وارد لوله هاي مارپيچ مانندي ميشود كه جايگاه اين لوله در يخچال هاي خانگي پشت كابينت اصلي يخچال است.

 تعميرگاه و نمايندگي رسمي سامسونگ با چندين دهه سابقه كاري موفق در زمينه تعميرات در سراسر تهران آماده ي خدمت رساني مي باشد. كليه ي خدمات با قطعات اصلي مي باشد و ضمانت نامه به صورت چاپي در فاكتور ارائه مي گردد . 

آموزش تعويض فيلتر يا دراير:

از آنجا كه ممكن است گاز پس از عبور از كندانسور جرم هاي آن را حمل كند يا گاز داراي رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازي كاملا” پاك و خشك شود . به همين منظور پس از رادياتور از فيلتر(دراير) عبور ميكند دراير داراي دو لوله ارتباطي است كه يكي از لوله ها سطح مقطع بزرگتري دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجي كندانسور است . در اين ورودي دراير شبكه هاي توري بسيار ريز به منظور سلب جرم و يا جداره هاي فرسوده شده لوله هاي كندانسور است.لوله دوم دراير سطح مقطع بسيار كمتري دارد تا بدينوسيله گاز پس از دراير تحت فشار بسيار زياد قرار گيرد.

درون دراير را از موادي بنام سيليكات يا سيليكاژل پر مي كنند . اين مواد خاصيت رطوبت زدايي داشته و گاز پس از عبور  رطوبت خود را تماما” به اين مواد ميدهد وخشك مي شود بمرور بر اثر كار كرد زياد رنگ قهوه اي بسيار روشن اين مواد به تيرگي مي نهد و اين تغيير حالت در واقع بيانگر پايان توانايي اين مواد جهت رطوبت زدايي است از اينرو پيشنهاد مي شود به هنگام تعويض كمپرسور يا شارژ گاز مجدد يخچال دراير را نيز تعويض نماييد تا سرما سازي كيفيت مطلوب را داشته باشد.

براي تعميرات يخچال فريزر سامسونگ، مسايد بايد سايد سامسونگ كافي است كه از طريق شماره تلفن نمايندگي تعميرات سامسونگ مندرج در پايين اين صفحه يا از بخش تماس با ما در منو اصلي با ما تماس بگيريد. سرويس لازم شما سريعا ارائه مي گردد.

 

آموزش تعميرات اواپريتور (محفظه توليد يخ ):

از آنجا كه آلومينيوم در انتقال سرما از توانايي بالايي برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله هاي مارپيچ آلومينيومي مي سازند و از آنجا كه بتوسط بسته شدن درب جاي يخي هوا درون اواپريتور مسدود مي شود ،تبخير مداوم سرما در اواپريتور دما را شديدا”كاهش مي دهد بگونه اي كه آب و يا هر ماده غذايي ديگري درون اواپريتور منجمد مي شود.   اواپريتور نيز مانند دراير دو لوله ارتباطي با ساير اجزاء مكانيكي دارد ،لوله ورودي اواپريتور بسيار باريك است ودر واقع نقطه اتصال آن به لوله مويي است. لوله خروجي اواپرايتور سطح مقطع بيشتري دارد و به لوله بر گشت كمپرسور مي رسد.

 

شناخت كاپيلاري تيوب(لوله مويي):

به سبب قطر بسيار كمي كه داراست لوله مويي ناميده مي شود . جايگاه آن بين خروجي فيلتر (دراير)و ورودي اواپريتور است. قطر وطول آن در كيفيت سرماي ايجاد شده بسيار با اهميت است در رابطه با نقش سرما سازي آن در ادامه بحث خواهد شد.   در شكل زير مجموعه قطعات مكانيكي شامل: كمپرسور-كندانسور – لوله مويي- دراير و  اواپريتور  ديده مي شود.

احتمالا نمايندگي تعميرات سامسونگ ، نمايندگي سامسونگ يا خدمات پس از فروش سامسونگ چيزي باشد كه خيلي از افراد دنبال اون بگردن.ما بعنوان نمايندگي و تعميرگاه مجاز سامسونگ و يك مركز تعميراتي معتبر تماس بگيريد و پس از اعلام آدرس خود منتظر يكي از كارشناسان فني ما باشيد.در صورتي كه مشكل دستگاه شما بسيار زياد نباشد حتي در كمتر از 2 ساعت تعميرات به پايان خواهد رسيد.

 

مزاياي سرويس در محل چيست؟

 هيچ نيازي به مراجعه حضوري شما و يا انتقال و جابه جايي دستگاه معيوب نمي باشد و اين يكي از ويژگي هاي مهم خدمات اكثر تعميرگاه  هاي مجاز و نمايندگي تعميرات سامسونگ Samsung مي باشد كه موجب صرفه جويي در وقت و هزينه ها خواهد شد. اين ويژگي موجب شده است تا كارشناسان ما در محل شما حضور يابند و تعمير وسيله را در منزل شما انجام دهند. با اين روش رضايت مشتريان ما بيش از پيش فراهم شده است.

 

ويژگي هاي خدمات تعميرگاه مركزي سامسونگ

خدمات 24 ساعته

تعمير كمتر از 2 ساعت

100% در منزل

ارائه قطعات اورجينال رد صورت نياز به تعويض

سه سال ضمانت كتبي

ما بعنوان نمايندگي رسمي سامسونگ و تعميرگاه مجاز سامسونگ (samsung) در استان تهران، با برخورداري از پرسنل متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات در اسرع وقت به مشتريان عزيز خواهيم بود و سرويس هاي تعميرات و رفع مشكلات انواع وسايل برقي خانگي را به شما ارائه خواهيم داد.

 

منبع: نمايندگي تعميرات سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.