در تعمير ظرفشويي سامسونگ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

۲۵ بازديد

در تعمير ظرفشويي سامسونگ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ تعميرات لوازم خانگي همواره يكي از بزرگترين دلمشغولي هاي استفاده كننده ها است. در حال حاضر چارچوب دروني خيلي از لوازم خانگي پيشرفته شده است و با آزمون و خطا نمي توان به عيب ها پيش آمده پي برد. براي همين بايد نكته هاي جزئي تري را درباره آنها بدانيم. در اين نوشته به نكته هايي مفيدي براي تعميرات ظرفشويي سامسونگ پرداخته ايم.

در تعمير ظرفشويي سامسونگ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟ تعميرات لوازم خانگي همواره يكي از بزرگترين دلمشغولي هاي استفاده كننده ها است. در حال حاضر چارچوب دروني خيلي از لوازم خانگي پيشرفته شده است و با آزمون و خطا نمي توان به عيب ها پيش آمده پي برد. براي همين بايد نكته هاي جزئي تري را درباره آنها بدانيم. در اين نوشته به نكته هايي مفيدي براي تعميرات ظرفشويي سامسونگ پرداخته ايم.

 

 خيلي از افراد با خيال اينكه تعميرگاه مركزي سامسونگ لوازم خانه كار آساني است, ماشين را باز مي كنند, اما علاوه بر اينكه از عهده تعمير آن بر نمي‌آيند حتي نمي‌توانند دوباره مثل قبل آن را ببندند! يكي از مهم‌ترين علت‌هاي اين مسئله ديجيتال شدن ماشين‌ها است كه تعمير آن كار آساني نيست و به دانش برنامه‌ نويسان نياز داشته و تعميركاران را مي‌طلبد. اين مسئله در خصوص آن دسته از لوازم خانگي كه بيشتر مورد استفاده قرار مي‌‌گيرند, اهميت زيادي دارد؛ چرا كه حتي با چند ساعت معيوب شدن هم همه كارهاي خانه عقب مي‌‌افتد. براي نمونه ماشين ظرفشويي يكي از اين لوازم خانگي است.

 

در تعمير ظرفشويي سامسونگ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

1- از معيوبي ماشين ظرفشويي مطمئن شويد

نخستين گام براي رفع ايراد, آن است كه مطمئن شويد ماشين معيوب شده است. در برخي از اوقات افراد متصورند كه ماشين ظرفشويي معيوب شده و نياز به تعميرات جدي دارد, غافل از آن كه احتمال دارد نمايندگي مجاز سامسونگ علت ايراد برخي اشكالات فيزيكي مثل ايراد در دوشاخه و يا قطعي سيم برق و از اين نوع عيب ها باشد. بازوهاي آب‌پاش احتمال دارد در اثر درجه حرارت بالاي آب دچار گرفتگي‌هايي شوند و يا درصدي از رطوبت به موتور رسيده باشد كه با گذشت مدتي خشك شود و ماشين دوباره مثل اول كار كند. پس هرگاه با اختلال در كار ماشين روبه رو شديد, ابتدا وضعيت فيزيكي آن را كنترل كنيد. بخش زيادي از عيب هاي كه براي ماشين ‌هاي الكترونيكي از جمله ماشين ظرفشويي به وجود مي‌‌آيد, به وسيله همين كنترل كردن اوليه به آساني در خانه قابل رفع است.

2- از وضعيت ضمانت نامه اطلاع كسب كنيد

پس از اطمينان از معيوبي ماشين معمولاً اولين راهي كه به ذهن همه مي‌‌رسد ,نمايندگي تعميرات سامسونگ استفاده از ضمانت نامه است.

به هرحال مواردي مثل هزينه, استفاده از قطعات اصلي, كيفيت تعمير و… از جمله مواردي هستند كه نياز استفاده از ضمانت نامه ماشين را بيشتر مي ‌‌كنند.

برخي از برندهاي ماشين ‌هاي ظرفشويي از زمان خريد ضمانت نامه ندارند و تعميرگاه مجاز سامسونگ برخي ديگر تا يكسال ضمانت نامه دارند.

اما براي بعضي از ماشين‌ها ضمانت نامه تا ده سال هم انجام مي‌‌شود.

اگر برگه ضمانت نامه را پيدا كرديد قبل از تماس با نمايندگي مجاز سامسونگ شماره روي آن, آن را به دقت مطالعه كنيد.

چرا كه احتمال دارد ايرادي كه براي ماشين ظرفشويي شما پيش آمده, جزءِ شرايط ضمانت نامه به حساب نيايد.

3- از قطعه هاي اصلي جايگزين استفاده كنيد

اگر ماشين شما ضمانت نامه باشد, آنگاه در تعمير ماشين ظرفشويي و جايگزيني قطعات اصلي ايرادي نخواهيد داشت.

چرا كه نمايندگي‌ مجاز سامسونگ با دفتر نمايندگي تعميرات سامسونگ در ارتباط هستند و فقط با قطعات اصلي كار مي‌‌كنند.

اما اگر ضمانت نامه ظرفشويي شما به پايان رسيده و يا اصلاً ضمانت نامه نداشته است,

در مراجعه به تعميرگاه مجاز سامسونگ بايد دقت كافي به خرج دهيد.

بعضي از تعميرگاه‌ ها از قطعات درجه 2 و درجه 3 استفاده مي‌‌كنند و اين سبب مي‌‌شود تا ماشين شما دوباره پس از مدتي معيوب شود.

همينطور استفاده از قطعات نامرغوب در تعمير ماشين ظرفشويي سبب مي‌‌شود تا پس از مدتي ساير قطعات نيز معيوب شوند و در سيستم كلي ماشين ظرفشويي اختلال به وجود آيد. بهتر است قبل از انتخاب تعميرگاه مركزي سامسونگ براي تعمير ماشين ظرفشويي فهرستي از تعميرگاه مجاز را به دست آوريد و يا از افراد با تجربه در اين زمينه اطلاعات كسب كنيد. بعضي از نمايندگي ها بعد از تعمير نيز ماشين شما را براي مدت چندماهه ‌اي ضمانت نامه مي‌‌كنند و در صورت معيوبي دوباره خودشان همه مسئوليت‌ها را به عهده مي‌‌گيرند. براي نمونه نمايندگي مجاز سامسونگ يكي از نمايندگي ‌هاي فعال در عرصه لوازم خانگي است كه براي مدت سه ماه پس از تعمير لوازم خانگي شما را ضمانت مي‌‌كند.

در تعمير ظرفشويي سامسونگ به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

4- سرعت تعمير براي شما در اولويت است؟

سرعت تعميرات ظرفشويي سامسونگ و به طور كلي سرعت تعمير لوازم خانگي يك مورد مهم براي افراد محسوب مي‌‌شود.

كافي است كه فقط يك روزنمايندگي تعميرات سامسونگ  ماشين ظرفشويي خانه شما از كار بيفتد؛

در آن صورت با حجم عظيمي از ظرف‌هاي انباشته شده روبرو خواهيد شد

كه احتمالاً بايد همه خانواده تعميرگاه مركزي سامسونگ دست به دست هم بدهند تا بتوانند آن‌ها را بشويند!

اين مورد درباره ساير لوازم خانگي مثل لباسشويي, يخچال, اتو و… نيز درست است.

در اين مورد بهتر است جستجويي در اينترنت كنيد و از وضعيت و مدت زمان تعمير توسط مراكز مختلف اطلاع كسب كنيد.

نمايندگي تعميرات سامسونگ يكي از نمايندگي هايي است كه در زمينه تعمير لوازم خانگي خدمات برتري را ارائه مي‌‌دهد.

شما مي‌‌توانيد به صورت حضوري و يا مراجعه به سايت اين شركت با انواع خدمات آن آشنا شويد.

اين مركز با استفاده از تعميركاران و مهندسان باتجربه لوازم خانگي را در كمترين زمان ممكن نمايندگي مجاز سامسونگ مي‌‌كند.

بهتر است يك نمايندگي رسمي سامسونگ مشخص براي تعمير لوازم خانه خود انتخاب كنيد و همه لوازم خانگي را كه نياز به تعمير دارند, به آنجا ارجاع دهيد. اين كار سبب مي‌‌شود تا از كيفيت تعميرات اطمينان كافي كسب كنيد و براي كساني هم كه خدمات ارائه مي‌‌دهند, به منزله يك مشتري ثابت شناخته شويد.

منبع: نمايندگي تعميرات سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.