لباسشويي چي بخريم؟ بوش يا سامسونگ يا ال جي

۲۷ بازديد

در هنگام خريد ماشين لباسشويي، بيشتر به چه ويژگي هايي اهميت ميدهيد؟ مسلما همه شما مايليد با صرف هزينه مناسب، ماشين لباسشويي بخريد كه مدرنترين تكنولوژي ها را براي شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از ميان لباسشويي هاي متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب كنيد كداميك بيشتر توجه شما را به خود جلب مي كند؟ هر دوي اين برندهاي بزرگ از جديدترين ويژگي ها و خلاقيت ها در ماشين هاي لباسشويي خود استفاده كرده اند تا زندگي را براي كاربران و مشتريانشان، راحت تر كنند.

در هنگام خريد ماشين لباسشويي، بيشتر به چه ويژگي هايي اهميت ميدهيد؟ مسلما همه شما مايليد با صرف هزينه مناسب، ماشين لباسشويي بخريد كه مدرنترين تكنولوژي ها را براي شما به همراه داشته باشد. اگر قرار باشد از ميان لباسشويي هاي متعلق به دو برند بزرگ سامسونگ و بوش، انتخاب كنيد كداميك بيشتر توجه شما را به خود جلب مي كند؟ هر دوي اين برندهاي بزرگ از جديدترين ويژگي ها و خلاقيت ها در ماشين هاي لباسشويي خود استفاده كرده اند تا زندگي را براي كاربران و مشتريانشان، راحت تر كنند.

لباسشويي بوش چه خصوصياتي دارد؟

ويژگي بارز لباسشويي هاي بوش، استفاده از سيستم i-DOS است كه به صورت اتوماتيكي مواد شوينده را به مخزن شستشو اضافه مي كند يعني وقتي ماشين را از لباس پر كرديد لازم نيست نگران اضافه كردن مواد شوينده براي هر مقدار از لباس ها باشيد. اين لباسشويي مي تواند به صورت اتوماتيك و بر اساس وزن لباس ها، مواد شوينده را اضافه كند. لباسشويي بوش معمولا تا ۸ كيلوگرم لباس را در محفظه داخلي خود جاي ميدهد و براي تكميل هر پروسه شستشو به زماني معادل ۲ ساعت و ۲۸ دقيقه نياز دارد.

لباسشويي سامسونگ چه خصوصياتي دارد؟

سامسونگ نيز به عنوان پرچمدار محصولات لوازم خانگي در بازارهاي سراسر دنيا، از تكنولوژي هاي متعدد و كاملا مدرني در ماشين هاي لباسشويي استفاده كرده است. براي مثال تكنولوژي QuickDrive، زمان نياز براي شستشوي لباس ها را به نصف كاهش مي دهد و سيستم اسمارت چك نيز به شما اجازه مي دهد تا با كمك اپليكيشني كه بر روي گوشي خود نصب كرده ايد متوجه شويد كه لباسشويي با چه مشكلي روبرو شده است. بنابراين حتي در صورت بروز هر گونه مشكل در روند شستشو نيازي به تماس با كارشناسان يا زير و رو كردن دستورالعمل لباسشويي نداريد.

از نظر برچسب مصرف انرژي نيز بايد بگوييم كه لباسشويي هاي سامسونگ، حداقل مقدار انرژي را مصرف مي كنند. تكنولوژي EcoBubble نيز يك شستشوي قوي را با تركيب آب و هوا به بار مي آورد و حباب هايي را توليد ميكند كه در بافت لباس نفوذ مي كنند و تاثيرات ضدعفوني كردن لباس را در زمان كمتر، چندين برابر افزايش مي دهد. خصوصيت Laundry Recipe، پيشنهادات خودكاري را در مورد چرخه شستشوي بهينه بر اساس اطلاعاتي مانند رنگ و نوع پارچه ارائه مي دهد و ديگر نيازي نيست كه كاربر در مورد مناسب ترين و بهترين چرخه شستشو، حدس بزند.

حركت به سمت لوازم خانگي هوشمند با سرعت فراواني ادامه دارد و سامسونگ، يكي از اولين برندهاي بزرگ پيشگام در اين زمينه است. شما به راحتي مي توانيد با مقايسه قابليت ها و تكنولوژي هاي به كار رفته در لباسشويي هاي سامسونگ و ساير برندهاي بزرگ دنيا در عرصه لوازم خانگي، مناسب ترين و درست ترين انتخاب را داشته باشيد.

نمايندگي تعميرات سامسونگ با توجه به فراواني استفاده لوازم خانگي سامسونگ توسط مصرف كنندگان، همه تلاش خود را به كار گرفته تا حرفه اي ترين كارشناسان را در هيراد سرويس دورهم جمع كند تا بتواند سطح كيفي خدمات رساني خود را در عرصه تعميرات لباسشويي سامسونگ افزايش دهد.

نمايندگي تعميرات لباسشويي بوش براي افرادي كه با اين نمايندگي تماس مي گيرند خدمات منحصر به فردي را انجام مي دهد. با توجه به اينكه محصولات بوش از طريق واردات به بازار ايران وارد مي شوند، در زمان خريد لباسشويي بوش حتما بايد در باره خدمات تعميرات و تعميرگاه هاي آن از فروشنده پرس و جو كنيد و شماره تماس نمايندگي تعميرات بوش را دريافت كنيد، تا در صورتي كه دستگاه شما با ايرادي روبه رو شد بتوانيد با آسودگي با نمايندگي موردنظر، كه با نام تعميرگاه مجاز يا نمايندگي مجاز مشغول به كار است، تماس بگيريد و از خدمات پس از فروش بوش برخوردار شويد.

در زير به برخي از ايرادهاي محتمل ماشين هاي لباسشويي ال جي اشاره مي كنيم. اميد است كه با به كارگيري اين موارد مشكل لباسشويي شما برطرف شود. اما اگر با اين نكته ها ايراد رفع نشد همكاران ما دست به كار مي شوند و اقدامات لازم را تا تعمير نهايي انجام مي دهند.

عيب يابي ماشين لباسشويي ال جي

 شستشوي بد لباس ها

اگر لباس هاي زيادي را براي شستشو در ماشين قرار دهيد احتمال خوب شستن لباس ها كمتر مي شود, پس ظرفيت دستگاه را در نظر بگيريد.

ميزان مواد شوينده را بررسي كنيد, ميزان استفاده از شوينده ها در لباسشويي بايد متناسب با مقدار لباس و نوع آنها انتخاب شود. براي شستشوي خوب بايد برنامه لباسشويي براساس تعداد لباس ها و ميزان كثيفي آنها تنظيم شود.

• لرزش هاي لباسشويي

اگر لباسشويي شما درست تراز نشده باشد احتمال لرزش وجود دارد. براي تنظيم دقيق يك تراز بنايي را روي لباسشويي بگذاريد و دستگاه را با آن كاملا تراز كنيد. تعداد لباس هاي مورد شستشو نبايد خيلي كم يا خيلي زياد باشد.

قبل از شستشو لباس ها را براساس اندازه و فرم طبقه بندي كنيد مثلا حوله و ملفحه و پرده را با پيراهن و لباس هاي زير نشويد.

لرزش هاي لباسشويي در ابتداي كار دستگاه كاملا نرمال است و با بالا رفتن دور لباسشويي كاملا قطع مي شود.

اگر موارد بالا را بررسي كرديد اما باز لرزش وجود داشت با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

• آبگيري نكردن لباسشويي

از باز بودن شير آب و فشار آن مطمئن شويد. اگر فشار آب پايين باشد آبگيري ماشين مختل مي شود. ببينيد شيلنگ آب موجود در پشت ماشين تاب يا پيچ نخورده باشد.

اگر با موارد بالا ايراد برطرف نشد با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

• تخليه نشدن لباسشويي

فيلتر پمپ تخليه را بررسي كنيد. براي اطمينان بيشتر فيلتر پايين لباسشويي را باز كرده و تميز كنيد.

شيلينگ تخليه لباسشويي را بررسي كنيد تا پيچ و تاب و گرفتگي نداشته باشد.

محل تخليه آب لباسشويي را بررسي كنيد. احتمال دارد محل تخليه آب گرفته شده باشد.

ارتفاع موردقبول بايد كمتر از ۶۰ سانتي متر و بيشتر از يك متر نباشد.

ارتفاع مجاز رعايت شده باشد.(حداقل ۶۰ سانتي متر و حداكثر يك متر)

اگر با موارد بالا ايراد برطرف نشد با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

• آبگيري خود به خود لباسشويي

اگر در حالت خاموشي آب وارد ديگ لباسشويي مي شود با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

اگر آبگيري بيش از اندازه است و آبگيري قطع نمي شود با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

• نشتي آب از لباسشويي

بررسي كنيد شيلنگ تخليه آب از محلش بيرون نيامده باشد. احتمال دارد خروجي تخليه گرفته شده باشد و آبي كه لباسشويي تخليه مي كند دوباره به بيرون بريزد, كه در اين حالت بايد خروجي تخليه را بررسي كنيد.

محل وصل شدن شيلنگ ورودي به شير آب و محل متصل شدن به پشت لباسشويي را بررسي كنيد.

اگر شيلنگ ورودي آب سوراخ باشد شيلنگ را عوض كنيد. اگر با موارد بالا ايراد برطرف نشد با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جيتماس بگيريد.

• روشن نشدن لباسشويي

ببينيد پريز برق درست كار مي كند.

لباسشويي را بايد به صورت مستقيم به پريز جداگانه اي وصل كنيد و از سه راهي براي برق استفاده نكنيد.

بررسي كنيد تا دو شاخه مشكلي نداشته باشد و به صورت كامل در داخل پريز قرار گرفته باشد.

قفل كودك را غيرفعال كنيد. اگر با موارد بالا لباسشويي روشن نشد با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

• صدا دادن لباسشويي

اگر لباسشويي شما خاموش است و داخلش هم لباسي نيست ولي با چرخاندن درام با دست صدا مي دهد, (اول فيلتر پمپ تخليه را بررسي كنيد) با تعميرگاه تعميرات لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

در برخي مواقع جسمي در داخل ديگ لباسشويي گير مي كند كه بايد پمپ تخليه را بررسي كنيد و آن را باز كرده و تميزش كنيد.

اگر ايراد پيش آمده به غير از موارد بالا است با نمايندگي ال جي  و  خدمات پس از فروش لباسشويي ال جي تماس بگيريد.

علت خرابي لباسشويي ال جي

در بسياري از موارد ايرادهاي زير در ماشين لباسشويي ال جي اتفاق مي افتد.
صداي ناهنجار و بلند در زمان شستشوي البسه
تخليه نشدن آب لباسشويي
اتصالي و بودن برق در بدنه لباسشويي
تنظيم نشدن برنامه شستشو و مرتب كار نكردن برنامه ها و مشكل در خشك كردن لباس ها
لرزش هاي بيش از اندازه و غيرعادي موقع شستشو و خشك كردن لباس ها و …

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.