قوانين و شرايط ضمانتنامه سامسونگ

نمايندگي تعميرات سامسونگ

قوانين و شرايط ضمانتنامه سامسونگ

۲۷ بازديد

عبارت نمايندگي تعميرات سامسونگ يا خدمات پس از فروش سامسونگ كلمه اي است كه بسياري از اشخاص آن را جستجو مي كنند. همه محصولات سامسونگ با گارانتي مخصوص آن محصول به دست مشتري مي رسد و شما محصولي از اين برند را پيدا نمي كنيد كه گارانتي نداشته باشد پس در هنگام خريد هر يك از محصولات سامسونگ بايد به اين نكته توجه كنيد و دقت كنيد كه استفاده از خدمات نمايندگي و خدمات پس از فروش براي محصولاتي مي باشد كه داراي گارانتي مي باشند اگر گارانتي دستگاه شما به پايان رسيده باشد و نمايندگي ها و مراكز خدمات پس از فروش سامسونگ تعميرات لوازم خانگي سامسونگ غالبا آنها را قبول نمي كنند اما جاي نگراني نيست چرا كه مراكز تعميراتي معتبر و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي سامسونگ هستند كه مي توانند اين قضيه را برطرف نمايند شركت ما به عنوان نمايندگي و تعميرگاه مجاز تعميرات لوازم خانگي سامسونگ آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما مي باشد. اين مراجعه تنها با يك تماس تلفني امكان پذير خواهد بود و احتياجي به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نيست. اين برتري سبب مي شود كه فاصله جغرافيايي از بين برود و شما در هر يك از ناحيه هاي تهران كه باشيد قادر خواهيد بود به آساني از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گرديد.

از آنجا كه تفاوت قيمت و خدمات بين شركت هاي گارانتي كننده محصولات موبايل و تبلت سامسونگ هميشه براي مشتريان محترم ظرف سوال بوده و اكثريت مردم با ابهامات زيادي روبرو مي شوند در صدد برآمديم تا علت تفاوت قيمت و نوع خدمات ارائه شده توسط شركت ها را به تفصيل در اين مقاله براي هموطنان عزيز شرح دهيم. 

 

به طور كلي در حال حاضر 5 اسم متفاوت براي گارانتي محصولات موبايل و تبلت سامسونگ در بازار و رسانه ها به گوش ميرسد. در اينجا سعي داريم گارانتي هاي اصل كه مورد تاييد شركت سامسونگ است را بترتيب معرفي كنيم.

 

1.گارانتي شركت هماهنگ (هماهنگ پلاس)

دستگاه هاي تحت پشتيباني اين شركت شامل 18 ماه گارانتي پشتيباني فني و يك هفته گارانتي تعويض (در صورت بروز هرگونه مشكل ذاتي كه كاربر در آن دخيل نباشد) به همراه گواهي جبران خسارت فيزيكي كالا كه موارد تحت پوشش آن آبخوردگي،شكستگي،نوسانات برق و سيل و زلزله و صاعقه …. مي باشد كه به نوعي بيمه بدنه كالا محسوب مي شود

 

كالاهاي تحت پشتيباني : موبايل و تبلت سامسونگ

 

2.گارانتي مايكروتل (مايكروتل پلاس)

 دستگاه هاي تحت پشتيباني اين شركت شامل 18 ماه گارانتي پشتيباني فني و يك ماه گارانتي تعويض (در صورت بروز هرگونه مشكل ذاتي كه كاربر در آن دخيل نباشد).تفاوت اين گارانتي با گارانتي هماهنگ عدم وجود گواهي جبران خسارت فيزيكي مي باشد ولي مدت خدمات مبتني بر تعويض در اين گارانتي 3 هفته بيشتر است

 

كالاهاي تحت پشتيباني : موبايل و تبلت سامسونگ

 

3.گارانتي سامتل

دستگاه هاي تحت پشتيباني اين شركت شامل 18 ماه گارانتي پشتيباني فني و يك هفته گارانتي تعويض (در صورت بروز هرگونه مشكل ذاتي كه كاربر در آن دخيل نباشد)

 

كالاهاي تحت پشتيباني : موبايل و تبلت سامسونگ

 

4.گارانتي سام سرويس

دستگاه هاي تحت پشتيباني اين شركت شامل 18 ماه گارانتي پشتيباني فني و يك هفته گارانتي تعويض (در صورت بروز هرگونه مشكل ذاتي كه كاربر در آن دخيل نباشد)

 

كالاهاي تحت پشتيباني : موبايل و تبلت سامسونگ،پرينتر فكس دوربين مانيتور سامسونگ،لوازم خانگي سامسونگ،لوازم صوتي و تصويري سامسونگ

 

5.گارانتي همراه سرويس خاورميانه

دستگاه هاي تحت پشتيباني اين شركت شامل 18 ماه گارانتي پشتيباني فني و يك هفته گارانتي تعويض (در صورت بروز هرگونه مشكل ذاتي كه كاربر در آن دخيل نباشد)

 

كالاهاي تحت پشتيباني : موبايل و تبلت سامسونگ

 

همانطور كه از توضيحات بالا مشخص است تفاوت بين خدمات كاملا مبرهن و تفاوت قيمت نيز به علت خدمات متفاوت است همچنين اين شركت ها همواره در يك بازار رقابتي بعضا، به نفع مشتريان محترم، خدمات مقطعي ارزنده تري را ارائه ميدهند كه اين در راستاي اهداف هركدام از شركت ها جهت جلب رضايت مشتريان است

نكته قابل ذكر اينكه با خريد هركدام ازاين خدمات در صورت وجود انواع قرعه كشي از جانب آن شركت مي توانيد از اين امكان نيز استفده كنيد

مسئله حائز اهميت اينكه تمامي اين 5 شركت تحت پشتيباني رسمي كره جنوبي قرار دارند و در پايه اي ترين نوع خدمات كه هجده ماه گارانتي و يك هفته گارانتي تعويض است تحت پشتيباني بين المللي قرار ميگيرند كه طبق دستورالعمل كلي كمپاني سامسونگ است

از آنجا كه تمامي اين 5 گارانتي رسمي و معتبر هستند براي دريافت راهنمايي و خدمات تلفني مي توانيد با شماره 021-42132 مركز خدمات سامسونگ تماس حاصل بفرماييد

فراموش نكنيد كه براي دريافت خدمات اصل همواره كالا را از نمايندگي سامسونگ شرق تهران و ساير نمايندپي ها و با فاكتور نمايندگي تهيه كنيد.

در مورد لوازم خانگي،صوتي و تصويري،مانيتور،پرينتر و فكس وديگر محصولات سامسونگ تنها شركت رسمي گارانتي كننده سام سرويس است كه در صورت نياز مي توانيد با شماره 8255-021 از خدمات 24 ساعته آن بهره مند شويد. 

 

شرايط ضمانتنامه نمايندگي سامسونگ           

محصولات شركت سامسونگ بر اساس قوانين كارخانه سازنده شامل ارائه خدمات بوده و مسئول اجراي آن براي لوازم خانگي صوتي تصويري و تجهيزات جانبي كامپيوتري شركت "سام سرويس" و براي تلفنهاي همراه "همراه سرويس خاورميانه" ، "هماهنگ" ، "پارس سامتل" و "پارس مايكروتل" هستند.

 

براي استفاده از خدمات پس از فروش مشتريان ميتوانند با شماره تلفن مركزي سرويس 0218255 و يا تلفن هاي درج شده در كارت گارانتي تماس گرفته و يا با همراه داشتن برگه ضمانتنامه معتبر و شناسنامه دستگاه به هر يك از مراكز مجاز خدمات نمايندگي سامسونگ غرب تهران مراجعه كنند تا از تسهيلات ضمانت محصول برخوردار گردند .

اگر هر يك از دستگاه هاي سامسونگ منزل شما دچار مشكلي شد نمايندگي سامسونگ جنوب تهران در كنار شماست و در كمترين زمان نسبت به رفع مشكل آنها اقدام مي كند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سكونت شما اجرايي مي شود و شما هيچ هزينه اي از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمايندگي پرداخت نمي كنيد. در صورت بروز هر گونه مشكلي براي محصولات سامسونگ با ما تماس بگيريد و مشكل خود را با ما در ميان بگذاريد. شما در اولين فرصت جوابگوي نياز شما خواهيم بود. جلب رضايت شما افتخار ماست.

 

قوانين و شرايط ضمانتنامه سامسونگ

۱ - ضمانتنامه هاي بدون برچسب هولوگرام فاقد اعتبارند .

۲ - خدمات ضمانت شامل تعمير يا سرويس دستگاه و ارائه خدمات رايگان جهت تعويض قطعات و دستمزد تعمير ميباشد .

۳ - دستگاههايي مشمول ضمانت هستند كه داراي برگ ضمانتنامه باشند . بديهي است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگ ضمانتنامه ضروريست .

۴ - خدمات پس از فروش فقط در مراكز خدمات مجاز معرفي شده ارائه مي گردد .

۵ - حداكثر مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگي صوتي تصويري و تجهيزات جانبي كامپيوتري ۱۸ ماه از تاريخ توليد و براي تلفن همراه 15 ماه از تلريخ توليد يا يكسال از تاريخ خريد ( با ارائه فاكتور معتبر) ميباشد. تاريخ توليد محصول بر روي كارت شناسايي دستگاه ذكر شده است .

۶- قطعات و قسمتهايي از محصولات كه شامل ضمانت نمي باشند عبارتند از :

- كليه وسايل و تجهيزات جانبي (Accessory)

- بدنه

- لوازم تزييني و داخلي و جانبي

- قفسه ها

- باطري ها

- دستگاه كنترل از راه دور

- فيلتر برس و پاكت جاروهاي برقي

- بلندگوي دستگاه هاي صوتي

* - گارانتي ويژه : كمپرسور يخچال فريزرها داراي سه سال و نيم و كمپروسور كولرهاي گازي داراي پنج سال ضمانت ميباشند.

 

ضمانتنامه در شرايط ذيل قابل اجرا نيست :

الف- صدمات ناشي از حمل ونقل نوسانات برق آتش سوزي رعد و برق حوادث طبيعي ضربه و استفاده غلط و يا بي توجهي به دستورالعملهاي ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه

ب- دستگاههايي كه دستكاري شدهاند و يا توسط اشخاصي بجز نمايندگان مجاز خدمات تعمير شده باشند

ت- هر نوع دستكاري و يا آسيب در برگه ضمانتنامه يا هولوگرام آن برچسب سريال و يا شناسنامه و مشخصات دستگاه كه منجر به خدشه در آن شده باشد.

 

عبارت نمايندگي تعميرات سامسونگ يا خدمات پس از فروش سامسونگ كلمه اي است كه بسياري از اشخاص آن را جستجو مي كنند. همه محصولات سامسونگ با گارانتي مخصوص آن محصول به دست مشتري مي رسد و شما محصولي از اين برند را پيدا نمي كنيد كه گارانتي نداشته باشد پس در هنگام خريد هر يك از محصولات سامسونگ بايد به اين نكته توجه كنيد و دقت كنيد كه استفاده از خدمات نمايندگي و خدمات پس از فروش براي محصولاتي مي باشد كه داراي گارانتي مي باشند اگر گارانتي دستگاه شما به پايان رسيده باشد و نمايندگي ها و مراكز خدمات پس از فروش سامسونگ تعميرات لوازم خانگي سامسونگ غالبا آنها را قبول نمي كنند اما جاي نگراني نيست چرا كه مراكز تعميراتي معتبر و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي سامسونگ هستند كه مي توانند اين قضيه را برطرف نمايند شركت ما به عنوان نمايندگي و تعميرگاه مجاز تعميرات لوازم خانگي سامسونگ آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما مي باشد. اين مراجعه تنها با يك تماس تلفني امكان پذير خواهد بود و احتياجي به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نيست. اين برتري سبب مي شود كه فاصله جغرافيايي از بين برود و شما در هر يك از ناحيه هاي تهران كه باشيد قادر خواهيد بود به آساني از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گرديد.

 

منبع: نمايندگي سامسونگ شمال تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.