لباسشويي سامسونگ بهترين انتخاب براي شماست

۲۸ بازديد

سامسونگ در توليد لوازم خانگي و به ويژه ماشين هاي لباسشويي از پيشرفته ترين تكنولوژي ها استفاده مي كند. به اين ترتيب توانسته است راحتي و آرامش بيشتري را براي كاربران لوازم خانگي سامسونگ فراهم كند.

سامسونگ در توليد لوازم خانگي و به ويژه ماشين هاي لباسشويي از پيشرفته ترين تكنولوژي ها استفاده مي كند. به اين ترتيب توانسته است راحتي و آرامش بيشتري را براي كاربران لوازم خانگي سامسونگ فراهم كند.

  

مثلا در برخي از مدل هاي جديد ماشين لباسشويي سامسونگ، كشويي كه مخصوص مواد شوينده و ضدعفوني كننده باشد وجود ندارد. در عوض، كافي است تا محفظه پخش كننده داخلي را از مواد پاك كننده و يا نرم كننده پر كنيد. ماشين نيز بر اساس وزن لباسي كه به داخل آن ريخته شده ، مقدار مناسبي از شوينده را مصرف مي كند.

ماشين لباسشويي نمايندگي مجاز سامسونگ مي تواند اين مواد پاك كننده را تا حدود يك ماه نيز نگه دارد. اين بدان معناست كه اغلب مواقع مي توانيد فقط لباس ها را به داخل ماشين بيندازيد و نيازي به ريختن مواد پاك كننده نداريد.

بيشتر ماشين هاي لباسشويي تعميرگاه مجاز سامسونگ با استفاده از موبايل (اندرويد يا iOS) و بر روي شبكه واي فاي يا اينترنت، قابل كنترل مي باشند.

نمايندگي تعميرات سامسونگ

براي نمونه مي توانيد نمايندگي مجاز سامسونگ لباس هاي خود را درون ماشين بريزيد و آن را طوري تنظيم كنيد كه پيش از بازگشت شما به خانه روشن شود. به اين ترتيب لباس هاي شما تا ساعت هاي طولاني به صورت مرطوب در ماشين باقي نمي ماند.

اين نرم افزار تعميرگاه مركزي سامسونگ به شما مي گويد كه چه مدت از زمان فعاليت ماشين باقي مانده و آيا الان نيازي به بلند شدن و آويختن لباس ها داريد يا نه.

اين دسته از تعميرات لباسشويي سامسونگ، حتي 10 كيلوگرم لباس را نيز با كيفيت بالايي شستشو مي دهند و مصرف انرژي آنها نيز زياد نمي باشد.

نمايندگي تعميرات سامسونگ در تهران بهترين و قابل اعتمادترين انتخاب براي دريافت خدمات پس از فروش سامسونگ و تعمير ماشين لباسشويي سامسونگ است. اين نمايندگي با دارا بودن ده ها متخصص حرفه اي و با تجربه در سراسر تهران و ضمانت خدمات ارائه شده بهترين انتخاب شما براي نمايندگي رسمي سامسونگ شما است. اهميتي ندارد كه ماشين لباسشويي شما داراي چه مدلي است چون متخصصان نمايندگي تعميرات لباسشويي سامسونگ در تهران همه مدل هاي مختلف ماشين لباسشويي سامسونگ را تعمير مي كنند.سيستم سرويس دهي تعميرگاه مركزي سامسونگ نزديكترين كارشناس و تكنيسين را براي تعمير در زماني كه شما مشخص كنيد به محل سكونت شما اعزام مي كند تا در سريعترين زمان ممكن مشكل شما را رفع كنند.

منبع: نمايندگي تعميرات سامسونگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.