تاريخچه شركت سامسونگ

نمايندگي تعميرات سامسونگ

تاريخچه شركت سامسونگ

۱۹ بازديد

شركت سامسونگ گروپ، شركتي بين المللي و مستقر در كره جنوبي است كه از چندين شركت با مليت هاي مختلف تشكيل شده و در حوزه هاي مختلف صنعتي و رسانه اي مشغول به كار است.

شركت سامسونگ، حوزه كاري گسترده اي دارد كه هر كدام از اين حوزه ها توانسته اند بازاري جهاني براي خود پيدا كنند.

 

تعميرات حرفه اي را با نمايندگي سامسونگ و با خدمات پس از فروش سامسونگ ما تجربه كنيد.
فقط يك تماس كافي ست: ۳۳۴۴۴۲۱۹-۰۲۱

شركت سامسونگ گروپ، شركتي بين المللي و مستقر در كره جنوبي است كه از چندين شركت با مليت هاي مختلف تشكيل شده و در حوزه هاي مختلف صنعتي و رسانه اي مشغول به كار است.

شركت سامسونگ، حوزه كاري گسترده اي دارد كه هر كدام از اين حوزه ها توانسته اند بازاري جهاني براي خود پيدا كنند.

 

تعميرات حرفه اي را با نمايندگي سامسونگ و با خدمات پس از فروش سامسونگ ما تجربه كنيد.
فقط يك تماس كافي ست: ۳۳۴۴۴۲۱۹-۰۲۱

از جمله حوزه هاي فعاليتي سامسونگ مي توان به حوزهاي زير اشاره كرد:

  • لباس
  • توليد انواع ماده هاي شيميايي
  • محصولات برقي مورداستفاده در انواع حوزه ها
  • قطعات برقي و الكترونيكي
  • وسايل موردنياز در صنعت پزشكي
  • نيمه رساناها
  • كشتي سازي و قطعات آن
  • وسايل موردنياز ارتباطاتي و مخابراتي

 

 

شركت سامسونگ گروپ دامنه فعاليت هاي خود را در سطح جهاني بهبود بخشيده و توانسته خدمات بيشتري را به صورت جهاني به همه استفاده كنندگان محصولات خود ارائه دهد، از جمله اين خدمات چشم گير، كه تاثير زيادي براي روابط مشترك بين انسان ها و شركت ها گذاشته است، عبارتنداز

  1. انواع تبليغات و برندسازي
    عمران و ساخت و ساز انواع ساختمان ها
    سرگرمي و تفريحي
    سرويس هاي حسابداري و مالي
    سرويس هاي مربوط به تكنولوژي هاي ارتباطاتي و اطلاعاتي
    داروسازي و سرويس هاي مربوط به دارو
    سرويس هاي خرده فروشي

ساختمان اصلي شركت سامسونگ در شهر سئول واقع شده كه توسط لي بيونگ-چول ساخته شده است و در حال حاضر نيز در همين شهر واقع شده است. سئول قلب تپنده شركت سامسونگ است كه رگ هاي خود را به همه جاي دنيا پراكنده است و خون تازه اي را در اين رگ ها براي همه ساكنان زمين فراهم آورده است.

تاريخچه كوتاهي از سامسونگ

شركت سامسونگ بعد از تاسيس شدن در قالب يك شركت تجاري، كار خود را آغاز كرد و حوزه هاي كاري زيادي مثل توليد مواد خوراكي، توليد لباس و پارچه ها، خدمات بيمه و حسابرسي و خرده فروشي هاي گسترده اي كه در سطح بين المللي ارائه مي شد، را براي خود تعريف نمود

در سالهاي انتهايي دهه ۶۰ ميلادي سامسونگ صنايع برقي، عمراني و صنعتي مثل كشتي سازي را هم به حوزه هاي تحت فعاليت خود اضافه كرد و دامنه نفوذپذيري و تاثيرگذاري بين المللي خود را بيشتر نمود.

در سال ۱۹۸۷ با درگذشت بنيانگذار كمپاني، سامسونگ به چهار دسته اصلي تقسيم شد: سامسونگ گروپ، گروه Shinsegae، سي جي گروپ وهنسل گروپ.

از دهه نود به بعد شركت سامسونگ فعاليت هايش را بسط داد و وارد حوزه موبايل و نيمه رساناها نيز شد و نشان داد كه در اين حوزه ها نيز حرفي براي گفتن دارد. از عظيم ترين زير گروه هاي سامسونگ گروپ، سامسونگ الكترونيكس مي باشد كه درآمد آن در بين شركت هاي جهاني قابل ملاحظه است و سود حاصله از آن همتراز با چهار شركت مطرح جهاني است.

شركت سامسونگ بدون شك يكي از برترين شركت هاي موثر در سطح بين المللي است كه توانسته با محصولات خود انقلابي باورنكردني در حوزه هاي مختلف رسانه اي و اقتصادي به وجود آورد. اين شركت به همراه شركت هاي متبوعه اش اقتصاد كشور كره جنوبي را به جايگاه برتري رسانده و بيشترين سهم را از صادرات كره جنوبي به خود اختصاص داده است.

سرانه درآمد شركت سامسونگ از توليد ناخالصي كره جنوبي شامل هفده درصد است كه هر ساله درآمد سامسونگ گروپ با حالت تصاعدي رو به افزايش بوده است. سامسونگ با سرمايه ۵۹۰ ميليارد دلار (۲۵۶ ميليارد دلار نقد)، بيش از ۵۰۰ هزار نيروي انساني را در سراسر دنيا به كار گرفته است.

گروه هاي شركت سامسونگ

گروههاي زيادي در شركت سامسونگ شكل گرفته اند كه مهمترين و اصلي ترين آنها با نام هاي زير شناخته مي شوند
سامسونگ الكترونيكس
سامسونگ لايف اينسورانس
سامسونگ فاير اند مارين اينسورانس
سامسونگ هووي اينسوارنس
سامسونگ سي اند تي
سامسونگ اس دي اس
سامسونگ تكوين

در سال هاي آغاز به كار كمپاني يعني در سالهاي ۱۹۶۹ تا ۱۹۸۷ توليدات اين كمپاني را تي وي، ماشين حساب، يخچال، تهويه مطبوع، و ماشين هاي شوينده تشكيل مي دادند. در دهه هفتاد بعد از انعقاد قرارداد با شركت ان اي سي مجموعه سامسونگ ان اي سي متولد شد و توليد محصولات لوازم خانگي و صوتي و تصويري هم به حوزه فعاليتي آن افزوده شد و در سال ۱۹۷۴ ساخت نيمه رساناها هم به جمع شركت آمد.

تا سال ۱۹۸۱ شركت الكترونيكي سامسونگ ده ميليون تلويزيون سياه-و-سفيد توليد كرد.
در ۱۹۸۳ آغاز به توليد درام كرد.
در سال ۱۹۸۸ با قسمت هاي نيمه رسانا و ارتباطات تلفيق شد و نام سامسونگ الكترونيك پديد آمد.

سامسونگ الكترونيك در سال ۱۹۸۸ اولين تلفن هوشمند خود را روانه بازار كرد.
در سال هاي دهه نود موتورولا شصت درصد و  شركت سامسونگ فقط ده درصد بازار موبايل را در اختيار داشت. كه سامسونگ با مشكل كيفيت و سطح پايين محصولات خود روبه رو بود و در ميانه هاي دهه نود بحث خارج شدن از اين بازار هم پيش كشيده شد اما…

لي كان-هي فرزند و جانشين چول، در سال هاي آتي راهكار عملياتي شركت را عوض كرد و با كنار گذاشتن ساخت كالاهاي كم-فروش و ضعيف، به سوي ساخت و طراحي قطعه ها و سرمايه گذاري در توليد فن آوري هاي تازه به منظور مصرف در بقيه شركت ها اقدام نمود. بعد با حذف شعار “برندي ارزان” شركت را به منزله برترين توليدكننده محصولات الكترونيكي مصرفي معرفي كرد.

محصولات شركت سامسونگ

محصولات مصرفي سامسونگ در سال هاي ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ سود خالص بيشتر از پنج درصدي را تجربه كرد، آن هم در زماني كه شانزده كمپاني كره اي به خاطر بحران هاي مالي ورشكسته شده بودند.
در سال ۲۰۰۵ سامسونگ الكترونيكس براي نخستين بار از سوني پيشي گرفت و كمپاني رده بيستم در ميان برندهاي محبوب دنيا شد.
در سال ۲۰۰۷ سامسونگ دومين كمپاني توليد كننده تلفن در دنيا شد و براي نخستين بار از موتورولا پيشي گرفت.
در آمد سرانه سامسونگ در سال ۲۰۰۹ به ۱۱۷.۴ ميليارد دلار نزديك شد و از لحاظ اندازه فروش، بالاتر از اچ پي قرار گرفت و در ابتداي ليست عظيم ترين كمپاني هاي فن آوري جهاني ايستاد.

كالاهاي شركت سامسونگ

صفحه نمايش هاي ال سي دي و ال اي دي

سامسونگ در سال ۲۰۰۴ بزرگترين توليد كننده صفحه هاي نمايشگر OLED شد، و از سهم ۴۰ درصدي بازار جهاني در سال ۲۰۱۰ به سهم ۹۸ درصدي دست يافت. سامسونگ در توليد صفحه نمايشگرها و تلويزيون هاي ال سي دي و ال اي دي هم پيش گام بود.

موبايل هاي هوشمند

سامسونگ با دو برند گلگسي اس و گلگسي نوت در كنار آيفون اپل قدآرايي كرد و محصول اندرويدي اش را ساليانه بيشتر از آن به فروش رساند. بازاريابي بالاي بين المللي، به كارگيري از رابط كاربري اختصاصي با امكانات قوي نسبت به اندرويد گوگل، به كارگيري صفحه نمايش هايي با كيفيت سوپر آمولد، به كارگيري چيپ هاي پردازشي قوي، و همكاري نزديك با كمپاني هاي مخابراتي دنيا، علل عمده موفقيت سامسونگ مي باشند.

نيمه رساناها

سامسونگ كه از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ هر سال رشد ۱۳.۵ درصدي را -در مقايسه با رشد ۳.۴ درصدي اينتل- به دست آورد،
در سال ۲۰۱۴ تبديل به بزرگترين توليدكننده چيپ هاي نيمه رسانا شده است.

تلويزيون

از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ سامسونگ توانست وارد بازار تلويزيون شود و در سال ۲۰۱۰ نخستين تلويزيون تمام اچ.دي سه بعدي از نوع ال.اي.دي را به بازار روانه نمود كه در شش ماهه اول به فروش ۱ ميليوني دست يافت. سامسونگ از سال ۲۰۰۷ تلويزيون هاي اينترنتي را ارائه داد و با بهره گيري از تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ كه در سال هاي بعدي به بازار آمدند نصب اپليكيشن هم امكان پذير شد.

ساير محصولات

چاپگرهاي ليزري تك رنگ، چاپگرهاي رنگي (ليزري و جوهر افشان)، تا چاپگرهاي چند منظوره و كالاهايي نظير دوربين هاي ديجيتال، كم كوردر، لپتاپ، كامپيوتر دسكتاپ، و پخش كننده هاي موسيقي.

آينده شركت سامسونگ

هدف هاي لي كان هي، صاحب سامسونگ، براي دهه آينده خيلي جامع و متنوع است. او باور دارد كه سامسونگ براي زنده ماندن راهي ندارد جز اينكه به يك شركت درجه اول تبديل شود. وي سامسونگ را متعهد كرده‌ است كه براي توسعه نسل جديد فناوري مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهاي چندرسانه‌اي و مهندسي زيستي ۷۵ ميليارد دلار آمريكا سرمايه‌گذاري كند.
لي معتقد است كه تغييرات در پنج تا ده سال آينده بدون شك بيشتر از تغييرات صد سال اخير خواهد بود. همانطور كه تغييرات صد سال گذشته بيشتر از تغييرات پانصد سال پيش از آن بود. وي باور دارد در قرن بيست و يكم هيچ شركتي به تنهايي نمي‌ تواند پيشرفت كند. در اين قرن سرعت تغييرات روزافزون مي شود و تلاطم انتقال و حركت ادامه مي يابد. لي دوران آينده را دوران فرا نيم‌رسانا خوانده است و روند تغييرات باورنكردني را براي دنيا پيش‌بيني نموده است.

شعارهاي شركت سامسونگ

از زماني كه شركت سامسونگ تاسيس شد، توجه به نيروي انساني، كمك اقتصادي به جامعه و خردورزي از شعارهاي آن شركت بوده است. مديرعامل سامسونگ باور دارد كه موفقيت سامسونگ در اثر بها دادن به پنج ارزش زير به دست آمده است:

كيفيت، خلاقيت، رقابت، فرهنگ و وحدت.

در سال ۱۹۹۳، مديرعامل سامسونگ برنامه هويت بخشي تازه اي را در پنجاه و پنجمين سالگرد تأسيس سامسونگ اعلام كرد. او خبر داد كه سامسونگ نياز دارد تا بازتاب‌هاي اخلاقي خود را به در واقعيت به صورت محسوسي مشاهده كند. كمپاني هايي كه متعهد اصول اخلاقي نمي باشند، نخواهند توانست كالاهاي با كيفيتي توليد كنند، چون از مشتريان و نيازهاي آنها درك روشني ندارند.

در سامسونگ هر تغيير به منزله يك فرصت ديده مي شود و به افراد امكان و اجازه خطا كردن داده مي شود، به شرط اينكه آن خطا با سند و دليل علمي توام باشد و ديگر تكرار نگردد. اصول تازه مديريتي سامسونگ بر اساس اخلاق و قانون، احترام به صاحبان منافع و مشتريان و پذيرش مسئوليت اجتماعي نوشته شده است.

نمايندگي سامسونگ

هنگامي كه اسم سامسونگ به گوش شما مي خورد، به ياد چه چيزي مي افتيد. بسياري از افراد در منازل خود از لوازم شركت سامسونگ استفاده مي كنند. يكي از تلويزيون، ديگري از مايكروفر و يا سايد باي سايد و ديگران از ساير محصولات سامسونگ.

شما اگر به دور و بر خود نگاهي بيندازيد با اشياي متفاوتي مواجه مي شويد، كه تمامي آن ها با گذشت زمان احتياج به تعمير و تعميرات دارند. آيا تا به اكنون با لوازم خانگي يا دستگاه الكتريكي شركت سامسونگ روبه رو شده ايد كه نياز به تعمير نداشته باشد؟ شايد بپرسيد كه چرا بايد نياز به تعميرات داشته باشند، مگر شركت توليد كننده آنها شركتي معتبر و بين المللي و مشهور نيست؟

SAMSUNG repair company

ويژگي هاي نمايندگي تعميرات سامسونگ

مواد استفاده شده در اين برند معتبر جهاني به حدي ممتاز است كه هر خريداري با خيالي آسوده اقدام به خريد مي كند و خريدار ساليان سال مي تواند بدون نگراني از لوازم اين برند در خانه بهترين بهره را ببرد.

يكي از شاخصه هاي محصولات سامسونگ بهره گيري از بهترين و تكميل ترين قطعه ها در ساخت و طراحي آن است به صورتي كه هم از لحاظ سخت افزاري و هم از لحاظ نرم افزاري حرف اول را مي زند همچنين محصولات اين شركت و برند طراحي هاي چشم نوازي دارد كه آن را از ساير محصولات مشابه متمايز مي كند. نمايندگي تعيمرات سامسونگ شما را آسوده خاطر مي سازد.

نمايندگي تعميرات سامسونگ در تهران

در ايران نيز اين برند و كالاهاي ارائه شده آن برندي مشهور و شناخته شده است به صورتي كه خانواده هاي ايراني دست كم چندين نمونه از لوازم خانگي شان را اختصاص به اين برند داده اند و مطابق با سرشماري هاي صورت گرفته همه مصرف كنندگان كمال رضايت را از اين برند و محصولاتش و همچنين از نحوه كاركرد آنها دارند.  

نمايندگي مجاز سامسونگ

شركت ما نيز با دارا بودن مجوز تعميرگاه مجاز سامسونگ و پروانه كسب از اتحاديه مرتبط  و با كاردان هايي با تجربه و آموزش ديده آماده عرضه هرگونه خدمات و تعمير و نگهداري انواع كالاهاي لوازم خانگي برند سامسونگ هستند.

حتما كه اين گونه نيست. زيرا اين دستگاه ها خود ساخته مي باشند و با كمك برق يا هر نيروي كمكي ديگري كار مي كنند و اگر اندكي توجه كنيد، متوجه مي شويد كه اگر با اندكي اختلال در برق رساني و يا نيروهايي كه دستگاه ها با آنها روشن مي شوند، دستگاه مي تواند مشكل دار شود و همين مشكلات مي توانند عيب و ايراد و مشكلاتي را در روال كار دستگاه ايجاد كنند. همين مشكلات و اختلال ها مي توانند دستگاه شما را از كار اصلي اش بيندازد و استفاده شما از آنها را با وقفه روبه رو كند. در اين صورت شما نياز به افرادي داريد كه قدرت برطرف كردن اين ايرادها و اختلال ها را داشته باشند.

فردي مي تواند مشكل و ايراد دستگاه شما را برطرف كند كه در زمينه تعميرات آن دستگاه مهارت و تجربه داشته باشد و توانايي حل هرگونه مشكلي را در اين دستگاه ها داشته باشد، نمايندگي تعميرات سامسونگ خود را شركتي مي داند كه وظيفه تعميرات محصولات لوازم خانگي سامسونگ را برعهده دارد و همچنين باور دارد كه همه مشكلات و ايرادهاي ايجاد شده براي هر يك از دستگاه هيا سامسونگ را مي تواند به بهترين صورت و در كمترين زمان برطرف نمايد.

نمايندگي تعميرات سامسونگ براي هر يك از محصولات سامسونگ تسهيلات خاصي را تدارك ديده است و به مشتركين و مشتريان فعال خود ارائه مي دهد. همه خدمات ارائه شده در همان روز در محل سكونت مشتري و با پايين ترين هزينه انجام مي شود.

تعمير، نگهداري، نصب و برطرف كردن مشكلات جزئي و كلي دستگاه هاي سامسونگ و تعويض قطعات معيوب از جمله خدمات پس از فروش سامسونگ است.

لزومي به آوردن دستگاه به مركز نمايندگي نيست متخصصان كارگشته نمايندگي در محل مشتري حاضر مي شوند و همه خدمات گفته شده را در كمترين زمان به مشتري ارائه مي دهند.

قطعات تعويض شده توسط نمايندگي خدمات پس از فروش سامسونگ توسط قطعات يدكي اصل انجام مي شود و داراي گارانتي ۳۶ ماهه براي همه قطعات تعويض شده است. اين قطعات تعويض شده از درجه اطمينان بالايي برخوردار هستند و ضمانت سلامت و اصل را از طرف نمايندگي دارند و جزء برترين قطعات توليد شده توسط خود شركت سامسونگ هستند. محصولات شما در مدت زمان گارانتي تحت حمايت نمايندگي تعميرات سامسونگ هستند و كوچكترين ايراد و مشكلي در اين مدت برعهده ماست.

كاري كه شما بايد انجام دهيد در صورت مشاهده هر گونه عيب و نقص و يا اختلالي در هر يك از دستگاه هاي سامسونگ، تماس تلفني با مركز خدمات پس از فروش سامسونگ است تا همكاران ما بتوانند خدمات خود را براي رفع آن ايرادها خدمت شما عزيزان ارائه دهند. محصولات سامسونگ موجود در منزل شما نبايد حتي يك ساعت در عملكرد خود براي شما مشكلي ايجاد كنند. ما در همه حال آماده هستيم استفاده شما از اين محصولات را بهينه و بهبود ببخشيم.

خدمات پس از فروش سامسونگ، شامل خدمات ارائه شده به ماشين لباسشويي، ظرفشويي سامسونگ، يخچال سامسونگ، سايد باي سايد سامسونگ و ساير دستگاه هاي توليدي شركت سامسونگ است كه بدون درنظر گرفتن روزهاي تعطيل خدمات خود را به مشتريان ارائه مي دهد. تعمير و نگهداري محصولات سامسونگ، تعويض قطعه هاي معيوب، ۳۶ ماه تضمين عملكرد صحيح براي همه دستگاه ها از جمله خدمات نمايندگي تعميرات سامسونگ است.

تعميرات لوازم خانگي سامسونگ، لطفا از طريق شماره تماس هاي نوشته شده در قسمت تماس با ما پايين صفحه يا منوي بالاي صفحه با نمايندگي تعميرات سامسونگ تماس بگيريد.

خدمات پس از فروش سامسونگ به منزله تعميرگاه مجاز لوازم خانگي سامسونگ در ايران و با رزرومه كاري درخشان در عرصه تعميرات انواع مختلف ماشين هاي سامسونگ به شما اين اطمينان را مي دهد تا بتوانيد تعميرات ماشين هاي مختلف اين برند جهاني را به ما بسپاريد و در كمترين زمان آنها را صحيح و سالم از ما تحويل بگيريد. خدمات برتر به شما تنها دارايي و سرمايه نمايندگي تعميرات سامسونگ است و مسلما اعتماد شما بهترين دستمزد براي همكاران ماست.

SAMSUNG repairs in Tehran and Karaj

همكاران ما خودشان در محل دستگاه شما حضور مي رسانند و لازم نيست شما دستگاه مربوطه را به نمايندگي بياوريد. اما اگر در شرايط خاصي مجبور باشيم دستگاه را به تعميرگاه مجاز انتقال دهيم اين كار نيز توسط نمايندگي تعميرات و همكاران ما انجام مي شود و هزينه آن نيز برعهده ماست. پس تنها كاري كه شما در همه مراحل تعميرات دستگاه ها انجام مي دهيد تماس با ما و اطلاع رساني مشكل تان است.

خدمات پس از فروش سامسونگ در همه ناحيه هاي تهران نمايندگي فعال دارد و شما از هر گوشه و كنار تهران و كرج مي توانيد با ما تماس بگيريد و خدمات موردنياز خود را از همكاران ما درخواست كنيد. همكاران ما همه جزء بهترين كارشناسان و مهندسان و تكنسين هاي اين حوزه هستند و دانش و مهارت بالايي در شناخت دستگاه هاي سامسونگ و برطرف كردن مشكلات مربوط به آنها دارند.

يخچال فريزرهاي شركت سامسونگ كم مصرف و كم صدا

به تازگي مركز بررسي هاي VDE، بيش از ۳۱۰۰۰۰ تست را طي يك دوره ۱۲۰ روزه بر روي يخچال فريزرهاي سامسونگ انجام داده تا عملكرد و ميزان مقاومت كمپرسورهاي اينورتر سامسونگ را مورد آزمايش قرار دهد.
اين مركز با اعلام نتايج آزمايشات مكرر خود در اين باره گفت: كمپرسورهاي اينورتر سامسونگ، كه به عنوان محور اصلي يخچال فريزر تلقي مي شوند به مدت بيش از دو دهه بدون بروز هيچ مشكلي كار كرده اند.

در واقع VDE در سال ۱۸۹۳ تاسيس شد و آزمايشات بي شماري را در مورد عملكرد و پيروي از استانداردهاي وسايل الكترونيك اجرا كرده است.
اين مركز به عنوان يكي از بزرگترين مراكز تحقيقاتي و علمي در اروپا، به دليل استانداردهاي دقيق ارزيابي كيفيت از شهرت بالايي برخوردار است. VDE در گزارشات خود اعلام كرد: ما بيش از ۳۱۰۰۰۰ آزمايش را بر روي كمپرسورهاي اينورتر ديجيتال سامسونگ اجرا كرديم و در عين حال، آنها را از نظر لرزش، صدا و امنيت نيز مورد بررسي قرار داديم و كمپرسورهاي اينورتر سامسونگ بعد از ۲۱ سال باز هم اين آزمايشات را با موفقيت پشت سر گذاشتند.

Samsung refrigerator

كمپرسور اينورتر سامسونگ مي تواند دماي هوا را در داخل يخچال فريزر بدون هيچ توقفي تنظيم كند و بر ميزان مصرف برق، صدا و لرزش نيز تاثير مي گذارد. سامسونگ بيش از ۵۰ درصد از بازار كمپرسور اينورتر را به خود اختصاص داده و بالاترين ظرفيت توليد اين دسته از محصولات را دارد.
توليد كمپرسورهاي سامسونگ در ما مي به بيش از ۲۰۰ ميليون دستگاه رسيده و اين رقم از سال ۱۹۷۶ تا كنون به ثبت رسيده است. اين بدان معناست كه سامسونگ در هر سه ثانيه، يك كمپرسور توليد كرده است.
كمپرسوهاي سامسونگ با كمك تكنولوژي تنظيم دما، مصرف برق را كاهش داده و لرزش و صدا را نيز به كمترين مقدار ممكن مي رسانند.
اين دسته از كمپرسورها در اكثر يخچال فريزرهاي سامسونگ به كار برده شده اند و حداكثر كيفيت و كارايي را براي اين محصول از لوازم خانگي سامسونگ، تضمين مي كنند.

طراحي مدرن جاروبرقي جديد سامسونگ

جاروبرقي، يكي از وسايلي است كه با زندگي روزمره ما آميخته شده است. جاروبرقي هاي سامسونگ و به ويژه جاروبرقي POWERstick PRO سامسونگ، تجربه اي خارق العاده از پاكيزگي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهند.

جاروبرقي جديد POWERstick PRO سامسونگ، با طراحي بسيار زيباي خود به برس Dual Action نيز مجهز شده و راحتي و سهولت بيشتري را براي تميز كردن منزل به همراه دارد.

دسته انعطاف پذيري كه سامسونگ در جارو برقي جديد خود به كار برده مانع از وارد كردن فشار بر مچ دست شما در حين جارو كردن مي شود و كاربر اين محصول از لوازم خانگي سامسونگ براي جارو كردن منافذ و حتي زير وسايل، نيازي به خم شدن ندارد.

دسته اين جارو برقي با فشار يك دكمه، به اندازه ۵۰ درجه خم مي شود. اين امر باعث مي شود تا كاربر در هنگام استفاده از اين جاروبرقي سامسونگ، در موقعيت مناسب قرار گيرد و نيازي به خم شدن ندارد.

تعميرات لباسشويي سامسونگ

دكمه كنترل مكش جارو برقي جديد سامسونگ درست در زير انگشت اشاره قرار گرفته و در قسمت چپ دسته نيز دكمه آنلاك قرار گرفته به اين ترتيب كاربر مي تواند به راحتي و تنها با استفاده از يك دست، جاروبرقي را كنترل كند.

سامسونگ به عنوان وسيله جانبي، از يك پايه نيز براي اين جارو استفاده كرده كه حتي در هنگام وصل نبودن نيز به راحتي به حالت ايستاده قرار ميگيرد.

سامسونگ در جارو برقي جديد خود از دو برس استفاده كرده كه در جهات مختلف ميچرخند و عملكرد جارو را ارتقا مي دهند.

باتري جارو برقي جديد سامسونگ داراي قدرت مكش ۱۵۰w است و حداكثر تا ۸۰ دقيقه نيز كار مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.