اشتباه هايي كه به ماشين لباسشويي شما صدمه مي زند

۳۰ بازديد

اشتباه هايي كه به ماشين لباسشويي شما صدمه مي زند, همه فكر مي كنند لباس شستن كار ساده اي است اما با كوچكترين اشتباهي مي تواند به ماشين لباسشويي شما آسيب جدي وارد شود. عمليات شستشوي لباس با ماشين لباسشويي به نظر كار ساده‌اي مي‌آيد. البسه را در ماشين مي‌اندازيم, پودر مي‌ريزيم و آن را روشن مي‌كنيم و تمام! اما كار به همين سادگي هم نيست. معمولاً كارهاي خطا متداولي وجود دارد كه به خاطر بي‌حوصلگي, كمبود وقت و يا عدم آگاهي ممكن است انجام دهيم و با اين كارها در درازمدت منجر به آسيب زدن به ماشين لباسشويي شويم؛

 

پس بايست سعي كنيم در موقع انداختن البسه در ماشين لباسشويي دقت كنيم. چراكه چيزهايي مثل پرز يا كرك لباس, سكه و اشيا نوك‌تيز در جيب لباس ‌ها مي‌تواند به هر قسمتي از ماشين آسيب بزند و يا حتي منجر به يك آتش‌سوزي واقعي شود!

اشتباه هايي كه به ماشين لباسشويي شما صدمه مي زند, همه فكر مي كنند لباس شستن كار ساده اي است اما با كوچكترين اشتباهي مي تواند به ماشين لباسشويي شما آسيب جدي وارد شود. عمليات شستشوي لباس با ماشين لباسشويي به نظر كار ساده‌اي مي‌آيد. البسه را در ماشين مي‌اندازيم, پودر مي‌ريزيم و آن را روشن مي‌كنيم و تمام! اما كار به همين سادگي هم نيست. معمولاً كارهاي خطا متداولي وجود دارد كه به خاطر بي‌حوصلگي, كمبود وقت و يا عدم آگاهي ممكن است انجام دهيم و با اين كارها در درازمدت منجر به آسيب زدن به ماشين لباسشويي شويم؛

 

پس بايست سعي كنيم در موقع انداختن البسه در ماشين لباسشويي دقت كنيم. چراكه چيزهايي مثل پرز يا كرك لباس, سكه و اشيا نوك‌تيز در جيب لباس ‌ها مي‌تواند به هر قسمتي از ماشين آسيب بزند و يا حتي منجر به يك آتش‌سوزي واقعي شود!

براي هر گونه سرويس يا تعميرات لباسشويي سامسونگ ميتوانيد از طريق تماس تلفني با ما در ارتباط باشيد.

پر كردن بيش ‌از اندازه و با فشار لباسشويي از لباس!

در صورتي كه مي‌خواهيد اطمينان حاصل كنيد كه ماشين لباسشويي شما يك‌عمر طولاني و كارآمد داشته باشد, بهتر است از خطاهاي متداول زير اجتناب كنيد:

چرا ابتدا جيب لباس ها را چك نمي‌كنيد؟

اشيا كوچك مانند سكه, كليد, سنجاق و ديگر اشيا نوك ‌تيز مي‌تواند منجر به آسيب زدن به لباسشويي شود. اين اشيا مي‌توانند لوله‌ها و دريچه‌هاي تخليه را مسدود كنند و در موقع شستشو با پرتاب شدن در داخل محفظه درام منجر به فرورفتگي آن و حتي شكسته شدن درب شيشه‌اي ماشين شوند.

نكته: ارزش چك كردن با دقت البسه را پيش از شروع كار شست‌وشو با ماشين لباسشويي دست‌كم نگيريد.

پر كردن بيش ‌از اندازه و با فشار ماشين لباسشويي از لباس!

وقتي‌كه لباسشويي را بيش‌ازحد از لباس پر مي‌كنيد, لباس ‌هاي شما به درستي شسته و تميز نمي‌شوند (بايست فضاي كافي براي گردش آب در ميان لباس‌ ها وجود داشته باشد). اين كار منجر به آسيب زدن به ماشين لباسشويي مي‌شود و منجر به خراب شدن اجزا داخلي, حسگرها و فشار بيش‌ از اندازه به موتور ماشين مي‌شود.

تعمير ماشين لباسشويي

نكته: ظرفيت لباسشويي خود را بررسي كنيد, بيش از ظرفيت آن را پر نكنيد. در صورتي كه حوصله كنيد و البسهي زياد خود را در چند مرحله بشوييد, مطمئناً بهتر از آسيب زدن به ماشين لباسشويي است.

چرا ماشين لباسشويي خود را به ‌اندازه كافي تميز نمي ‌كنيد؟

وجود پرز يا كرك‌هاي لباس در ماشين جريان هوا را كاهش مي‌دهد و منجر به كيپ شدن مجاري و دريچه‌ها مي‌شود و منجر به آسيب زدن به ماشين لباسشويي مي‌شود.

تميز كردن لباسشويي به‌طور مداوم علاوه بر جلوگيري از بوي بد آن منجر به بهتر كار كردن و عمر طولاني‌تر لباسشويي مي‌شود.

همچنين با بررسي مداوم محفظه درام و واشر درب ماشين مي‌توانيد هرگونه اشكال جزئي را خيلي زود پيش از اينكه منجر به آسيب زدن به ماشين لباسشويي و خسارت بزرگ‌تري شود, پيدا كنيد.

نكته: سعي كنيد به ‌طور مرتب واشر و محفظه درام لباسشويي را تميز كنيد.

چرا ماشين لباسشويي خود را به ‌اندازه كافي تميز نمي ‌كنيد؟

ماشين لباسشويي شما تراز نيست

در صورتي كه ماشين شما موقع كار كردن لرزش دارد و تكان مي‌خورد و يا حتي به جلو حركت مي‌كند, اين نشان مي‌دهد كه لباسشويي شما تراز نيست.

تراز نبودن ماشين نه‌تنها به كف و بدنه آن آسيب مي‌زند بلكه در درازمدت اجزا داخلي لباسشويي نيز دچار ايرادهاي جدي مي‌شود.

نكته: با استفاده از يك ابزار تراز, ماشين خود را به‌ درستي نسبت به سطح زمين تراز و پايه‌هاي آن را تنظيم كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه موقع كار ديگر حركت نمي‌كند.

پيشنهاد مي كنيم فقط به نمايندگي تعميرات سامسونگ مراجعه كنيد تا تعميرگاه و نمايندگي مجاز تعميرات سامسونگ به بهترين شكل ممكن تعميرات دستگاه شما را به انجام دهد و همينطور از خدمات پس از فروش سريع و دقيق نمايندگي تعميرات سامسونگ برخوردار شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.