چگونه غذايي كه در مايكروفر مي‌پزيم، مانند غذاي رستوران‌ها شود؟

۲۳ بازديد

تاكنون چند بار از مايكروفر خود براي طبخ غذا استفاده كرده‌ايد؟ اگر به‌طور حرفه‌اي آشپزي نمي‌كنيد، احتمالا تعداد دفعاتي كه در مايكروفر غذا پخته‌ايد، انگشت‌شمار بوده است. در واقع بيشتر افراد، با خريدن دستگاهي با امكانات مختلف و متعدد، تنها از ساده‌ترين ويژگي آن – گرم كردن غذا و يخ‌زدايي– بهره مي‌برند. البته شايد هم يكي از دلايل آن، كيفيت غذاي طبخ شده در مايكروفر باشد كه معمولاً با آنچه انتظار مي‌رود متفاوت است.

تاكنون چند بار از مايكروفر خود براي طبخ غذا استفاده كرده‌ايد؟ اگر به‌طور حرفه‌اي آشپزي نمي‌كنيد، احتمالا تعداد دفعاتي كه در مايكروفر غذا پخته‌ايد، انگشت‌شمار بوده است. در واقع بيشتر افراد، با خريدن دستگاهي با امكانات مختلف و متعدد، تنها از ساده‌ترين ويژگي آن – گرم كردن غذا و يخ‌زدايي– بهره مي‌برند. البته شايد هم يكي از دلايل آن، كيفيت غذاي طبخ شده در مايكروفر باشد كه معمولاً با آنچه انتظار مي‌رود متفاوت است.

 

چگونه غذايي كه در مايكروفر مي‌پزيم، مانند غذاي رستوران‌ها شود؟

 مايكروفر «سامي 14» (SAMI 14) با تكنولوژي "HotBlast" روش جديدي براي طبخ غذا ارائه كرده است؛ به اين ترتيب كه به كمك محصول جديد شركت سامسونگ، غذا با ظاهري برشته اما با حفظ تازگي طعم، پخته مي‌شود. درست مانند غذاهايي كه در رستوران سرو مي‌شوند، يا مانند پيتزا و شيريني‌هايي كه روي آن‌ها برشته است ولي از داخل، آبدار و تازه هستند. مايكروفر “SAMI 14” اين كار را از طريق دميدن مستقيم و پر‌قدرت هواي داغ، روي غذا انجام مي‌دهد.

در اين روش، زمان طبخ غذا نسبت به مايكروفرهاي معمولي، 50 درصد كاهش مي‌يابد. اين كاهش زمان، از طريق بزرگ‌تر شدن فن دستگاه و همچنين افزايش قدرت تا 2700 وات، ميسر شده است. كاهش زمان پخت باعث مي‌شود كه سطح غذا برشته شده اما داخل آن به علت سرعت بالاي طبخ، همچنان آبدار بماند.

 

آيا در جستجوي روشي ساده براي طبخ غذاي رژيمي هستيد؟

غذاهاي گريل شده، به عنوان غذاهاي سالم و رژيمي، مورد علاقه بسياري از خانواده‌ها و خصوصا كساني هستند كه قصد كاهش وزن دارند. گريل مايكروفر جديد سامسونگ نيز، براي طبخ بهتر غذا، ارتقا يافته است. با استفاده از اين دستگاه و به كمك دو هيتر بزرگ‌تر و با قدرت بيشتر (2300 وات) مي‌توان غذا را بهتر و يكنواخت‌تر گريل و برشته كرد. مايكروفرSAMI 14  اين كار را از طريق هيترهاي مقاوم و نشكني انجام مي‌دهد كه براي سهولت تميز كردن آن، به شكل بدون حفاظ طراحي شده‌اند. نمايندگي تعميرات سامسونگ اين مايكروفر را به شما پيشنهاد مي كند.

 

آيا طبخ غذاي باكيفيت با مايكروفر، پيچيده و دشوار است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد كه از مايكروفر فقط براي گرم كردن غذا استفاده مي‌كنند، سامسونگ راه‌حل ساده‌اي براي استفاده از امكانات طبخ غذا ارائه كرده است. با وجود دو تنظيم مختلف دستي و خودكار براي سامي 14، هم آشپزهاي حرفه‌اي مي‌توانند آن‌طور كه مي‌خواهند از امكانات آن بهره ببرند و هم افراد مبتدي امكان طبخ آسان غذا با استفاده از تنظيم پخت خودكار را خواهند داشت.

 

آيا با داشتن مايكروفر SAMI 14، باز هم به فر نياز است؟

با استفاده از مايكروفر سامسونگ 14، ديگر نيازي به وجود همزمان فر و مايكروفر داخل آشپزخانه نيست. چرا كه هرآنچه از يك اجاق فر انتظار مي‌رود، توسط SAMI 14 نيز قابل انجام است. خصوصاً كه در خانه‌هايي با آشپزخانه كوچك، اين مسئله بسيار حائز اهميت است. اما براي طبخ غذا در ظروف بزرگتر چه بايد كرد؟ جواب سامسونگ البته ساده است. اگرچه ابعاد خارجي مايكروفر جديد، جهت تناسب بيشتر با آشپزخانه‌هاي امروزي و سهولت كاربري، كوچك‌تر شده، اما به‌طور شگفت‌آوري، حجم و ظرفيت داخلي آن افزايش يافته است.

سيني داخلي هات بلاست با قطر 380 ميلي‌متر، حتي امكان پخت يك پيتزاي خانواده را نيز فراهم مي‌كند. (قطر استاندارد پيتزاي خانواده 360 ميلي‌متر است) بنابراين، هر ظرفي با هر شكلي در داخل مايكروفر قرار خواهد گرفت. همچنين در اين محصول مي‌توان چرخش سيني دستگاه را نيز متوقف كرد و در نتيجه ديگر نگران گير كردن ظروف به فضاي داخل مايكروفر نخواهيد بود. با امكان قرار دادن ظروف مختلف با هر شكل، امكان استفاده از تمامي فضاي مايكروفر را خواهيد داشت.

 

چقدر به زيبايي و متمايز بودن لوازم آشپزخانه خود اهميت مي دهيد‌؟

از جنبه‌هاي فني دستگاه كه بگذريم، سامسونگ براي جلب ‌نظر مشتريان خود، به ويژگي‌هاي ظاهري محصولاتش نيز توجه ويژه‌اي دارد. مايكروفرSAMI 14  سطحي صاف و صيقلي و ظاهري شيك و جذاب دارد كه متناسب با خانه‌هاي مدرن امروزي است. همچنين نمايشگر اين محصول يك LED لمسي بوده كه امكان دستيابي به منو‌هاي مختلف را به سادگي براي كاربر فراهم مي‌كند.

 

طبخ غذاي سالم به كمك مايكروفرهاي سامسونگ

سريع، سالم و خوشمزه

چگونه مي‌توان به وزن مناسب رسيد؟ بهترين راه براي حفظ تناسب اندام چيست؟ احتمالاً در ميان همه پاسخ‌ها، يك نكته مشترك خواهد بود: تغذيه سالم. رژيم غذايي سالم و پرهيز از خوردن غذاهاي چرب، سرخ‌كردني و ... راهكار خوبي براي حفظ تناسب اندام به شمار مي‌رود؛ اما حفظ طولاني‌مدت رژيم غذايي سالم و پرهيز از خوردن تمامي موادغذايي ناسالم، شايد دشوار به نظر برسد. خصوصاً براي زندگي‌هاي شلوغ امروز كه كمبود وقت، افراد را ناچار به انتخاب غذاهاي آماده و فست‌فودي، مي‌كند. اگر به سلامتي خود اهميت مي‌دهيد و مي‌خواهيد بدني سلامت و اندامي متناسب داشته باشيد، بهتر است سبك زندگي و تغذيه سالم را از خانه اول، يعني مرحله طبخ، دنبال كنيد.

 

غذاي سرخ‌كردني اما سالم تهيه كنيد 

وقتي زندگي پرمشغله شهري، زمان كم، نياز به طبخ سريع غذا و گرسنگي به هم برسند، انتخاب ديگري جز فست‌فود باقي نمي‌ماند. غذايي كه به‌رغم انتشار گزارش‌هاي مختلف از مضرات آن در رسانه‌هاي مختلف، بازهم پرطرفدار است و همچنان مشتاقان زيادي دارد كه نمي‌توانند طعم آن را با غذاي ديگري جايگزين كنند. سامسونگ به عنوان يك شركت پيشرو در توليد محصولات نوآورانه، تكنولوژي جديد Slim Fry را در مايكروفرهاي خود معرفي كرده تا افراد در كنار مصرف اين غذاها، بتوانند سلامتي خود را نيز حفظ كنند. به كمك اين تكنولوژي مي‌‌توان براي مثال سيب‌زميني را به شكلي سالم، بدون نياز به استفاده از حجم زيادي از روغن، سرخ كرد. اين تكنولوژي همچنين با يك گريل و فن انتقال ‌دما (Convection Fan) همراه شده تا غذاها با ظاهري برشته اما آبدار طبخ شوند. سامسونگ كه همواره به سبك زندگي سالم مصرف‌كنندگان محصولات خود اهميت مي‌دهد، با استفاده از اين تكنولوژي پيشرفته، باعث شده تا سيب‌زميني‌هايي كه پيش از اين در ظرف‌هاي لبريز از روغن سرخ مي‌شدند، اكنون جاي خود را به سيب‌زمني‌هايي سالم بدهند.

 

بافت سالم مواد غذايي را حفظ كنيد

يكي از مهم‌ترين مسائل هم در سلامت مواد غذايي و هم در حفظ طعم غذا، بافت اصلي مواد غذايي است. شركت سامسونگ با تكنولوژي "HotBlast" كه در محصولات جديد اين شركت وجود دارد و همچنين افزايش سرعت پخت تا دو برابر، ضمن برشته كردن كامل سطح غذا و پخت كامل، بافت اصلي مواد غذايي را حفظ كرده و غذايي با ظاهر برشته و طعمي دلپذير و سالم ارائه مي دهد. اين تكنولوژي براي پخت غذاهايي نظير انواع سبزي‌و ماهي‌ها، پاي ميوه و پيتزا بسيار مناسب است و غذايي خوش‌طعم با بافتي آبدار طبخ مي‌كند.

 

مواد خام تحويل بدهيد، غذاي آماده تحويل بگيريد

يكي از آرزوهاي كساني كه هر روز آشپزي مي‌كنند، داشتن دستگاهي است تا مواد غذايي خام را تحويل آن بدهند و غذاي آماده تحويل بگيرند! سامسونگ كه به دنبال فراهم كردن زندگي راحت‌تري براي مشتريان خود است، با طراحي منوي آماده در محصولات خود تا حدي اين آرزو را محقق كرده است. سامسونگ دستور پخت تعداد زيادي از غذاهاي مختلف را از جمله سينه مرغ بدون استخوان، لوبيا سبز، استيك ماهي سالمون و ... به طور پيش‌فرض در مايكروفرهاي خود قرار داده است. به اين ترتيب تنها كافي است تا مواد غذايي را داخل مايكروفر بگذاريد و با فشار يك دكمه، غذايي سالم و خوش‌طعم تحويل بگيريد.

نمايندگي سامسونگ غرب تهران

شركت نمايندگي تعميرات سامسونگ (نمايندگي سامسونگ غرب تهران) با سابقه درخشان چندين ساله و به كارگيري كارشناسان زبده اين كار در توانسته اعتماد و رضايت مشتري هاي خود را به دست بياورد و آخرين فناوري هاي مربوط به اين برند معتبر و موثق بين المللي را خدمت مشتري هاي محترم ارائه دهد. هم اكنون نيز اين نمايندگي همانند سال هاي پيش در كنار خانواده هاي ايراني است و آماده است تا خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به هموطنان عزيز ارائه دهد. خدمات نمايندگي ما به صورت شبانه روزي بوده و در همه ايام حتي روزهاي تعطيل آماده سرويس دهي به شما عزيزان است.

 

نمايندگي سامسونگ شرق تهران

نمايندگي سامسونگ شرق تهران همه دستگاه هاي سامسونگ را تحت پوشش خود دارد و با اتكا به تجربيات خود در اين زمينه و آموزش تعميركاران حرفه اي و خبره در شرق تهران بهترين پكيج هاي يك تعمير را تقديم مشتريان عزيز مي كند پس همه كارهاي تعمير لوازم خانگي سامسونگ خود را به تيم حرفه اي نمايندگي لوازم خانگي برند سامسونگ بسپاريد تا در كوتاه ترين زمان ممكن لوازم خانگي شما عزيزان را عيب جويي كرده و صحيح و كامل به شما تحويل دهند.

 

نمايندگي سامسونگ شمال تهران

نمايندگي سامسونگ شمال تهران بر آن است تا رضايت شما عزيزان را جلب نمايد و البته گفتني است كه تعميرات ممكن است در چندين مرحله انجام شود كه همه مراحل انجام تعمير و نگهداري و حتي تعويض به صورت دقيق و زمانبندي شده بين اعضاي گروه حرفه اي نمايندگي ما تقسيم مي شود اين نمايندگي سالهاست با تعميرات لوازم خانگي شما عزيزان با برند سامسونگ آشنايي كامل داشته و هرساله با بهره گيري از آخرين تجهيزات اروپايي خدمات مناسبي را تقديم مشتريان عزيز مي نمايد.

 

نمايندگي سامسونگ جنوب تهران

اگر هر يك از دستگاه هاي سامسونگ منزل شما دچار مشكلي شد نمايندگي سامسونگ جنوب تهران در كنار شماست و در كمترين زمان نسبت به رفع مشكل آنها اقدام مي كند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سكونت شما اجرايي مي شود و شما هيچ هزينه اي از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمايندگي پرداخت نمي كنيد. در صورت بروز هر گونه مشكلي براي محصولات سامسونگ با ما تماس بگيريد و مشكل خود را با ما در ميان بگذاريد. شما در اولين فرصت جوابگوي نياز شما خواهيم بود. جلب رضايت شما افتخار ماست.

 

منبع: نمايندگي تعميرات سامسونگ در كرج

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.